Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Man får hvad man betaler for”
Anmeldelse af Ryanair


Anmeldt 21. februar 2018 fra mobile enheder

Fløj fra Hamburg til Malaga med Ryan Air.
Afgang til tiden. Ankomst til tiden.
Ingen service, alt koster.
Lidt bondefangeri at det koster ekstra at få siddepladser ved siden af hinanden, selvom der er masser af ledige sæder!
Irriterede med lotteri ombord!
Plasticsæder, der ikke kan indstilles.
Intet gratis ombord.
Men....du kommer fra A til B til en rimelig pris.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Niels T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (53.164)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

129-133 af 53.164 anmeldelser

Anmeldt 21. februar 2018

Ryanair er jo et lavprisselskab, og sætter man sine forventninger ud fra det, er oplevelsen positiv.
Medarbejderne er søde og hjælpsomme, og udover lidt mindre forsinkelser havde vi intet at påtale

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Lene N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 20. februar 2018

Det gamle ordsprog om at man får hvad man betaler for gør sig meget gældende i hos Ryanair. Sad i flyet og ventede i 3/4 time uden en eneste information.
Personalet talte meget dårlig engelsk så det var svært at forstå de informationer der blev givet.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, OveJ76
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 16. februar 2018

skod, lavpris. Dårlige bordingforhold og alt koster ekstra ingen håndbagage i kabinen latterligteneste ros er at de er billige

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, henrik b
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 13. februar 2018

Det var da med lidt bæveren for servicen på flyet til London med Ryanair. Må tilstå at det var ubegrundet, alt fungerede perfekt, god service, godt personale og fremme en halv time før tid. Og det er billigt

Tak, koikichidanmark
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.