“Man får hvad man betaler for.”
Anmeldelse af Ryanair

Anmeldt 20. februar 2018

Det gamle ordsprog om at man får hvad man betaler for gør sig meget gældende i hos Ryanair. Sad i flyet og ventede i 3/4 time uden en eneste information.
Personalet talte meget dårlig engelsk så det var svært at forstå de informationer der blev givet.

• Mad og drikkevarer
Tak, OveJ76

Anmeldt 16. februar 2018

skod, lavpris. Dårlige bordingforhold og alt koster ekstra ingen håndbagage i kabinen latterligteneste ros er at de er billige

• Mad og drikkevarer
Tak, henrik b
Anmeldt 13. februar 2018

Det var da med lidt bæveren for servicen på flyet til London med Ryanair. Må tilstå at det var ubegrundet, alt fungerede perfekt, god service, godt personale og fremme en halv time før tid. Og det er billigt

Tak, koikichidanmark
Anmeldt 11. februar 2018 fra mobile enheder

En lidt forsinket afgang. Men det blev indhentet undervejs.
Venligt kabinepersonale.
Fin landing.
Som sædvanlig ikke engang kaffe uden betaling. Men lidt som at tage en bus. 1 time og 15 min. klarer man jo nol uden kaffe.

Tak, Dan Gjerrild S
Anmeldt 11. februar 2018

det er faktisk altid boarding i sidste øjeblik, meget snært på afgangen.
lidt tumult med de nye regler med baggage, linie prioriteret synes ikke at komme ombord før vi andre?

Tak, erling m