“ændrede bagagemål”
Anmeldelse af Ryanair

Anmeldt for 16. februar 2018

skod, lavpris. Dårlige bordingforhold og alt koster ekstra ingen håndbagage i kabinen latterligteneste ros er at de er billige

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, henrik b

Anmeldt for 13. februar 2018

Det var da med lidt bæveren for servicen på flyet til London med Ryanair. Må tilstå at det var ubegrundet, alt fungerede perfekt, god service, godt personale og fremme en halv time før tid. Og det er billigt

Tak, koikichidanmark
Anmeldt for 11. februar 2018 fra mobile enheder

En lidt forsinket afgang. Men det blev indhentet undervejs.
Venligt kabinepersonale.
Fin landing.
Som sædvanlig ikke engang kaffe uden betaling. Men lidt som at tage en bus. 1 time og 15 min. klarer man jo nol uden kaffe.

Tak, Dan Gjerrild S
Anmeldt for 11. februar 2018

det er faktisk altid boarding i sidste øjeblik, meget snært på afgangen.
lidt tumult med de nye regler med baggage, linie prioriteret synes ikke at komme ombord før vi andre?

• Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, erling m
Anmeldt for 8. februar 2018 fra mobile enheder

Min mand og jeg fløj hjem fra Budapest med Ryanair.
Det hele forløb meget fint, og flyet afgik til tiden. Personalet ombord var flinke.
Sæderne er fine, det eneste jeg manglede var en lomme i alder foran, til blade, flaske mm.

Tak, Mette Lynge N