“Billige flybilletter i efterårsferien.”
Anmeldelse af Ryanair

Anmeldt for 15. januar 2018 fra mobile enheder

Vi havde købt billetter til 5 personer til 2000 kr stykket. Vi har fløjet med Ryanair mange gange alene pga prisen på billetterne. Servicen er ikke ret høj, men det kan vi godt acceptere på korte flyvninger. Vi fik alle vores 5 kufferter med i kabinen.
Eneste minus er, at vi skulle betale en del ekstra både ud og hjem for at sidde sammen med vores børn.

Tak, Lone E

Anmeldt for 8. januar 2018

Flex billet - blev booket før = at betale for prioriteret påstigning var unødvendigt. Så stod man 15 min. og vented på et trappe, god plads I flyet mht benplads, hårde sæder og med en vægt på 100 kg. skal jeg passé på, idet næste gang kan sikkerhedsspændet ikke nå ? The crew var fra spanien, man kunne ikke forstå hvad de sagde I højtalerne (dårlig engelsk) ingen blade eller købeinformation med på turen = høtjaleren skrattede igen og igen for at sælge alt fra lodseddler til toldfri vare som kun koster 20 euro ? Nyere fly = lækkert, kan blive rigtig godt om nogen kræsede lidt mere om dem...

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, soren C
Anmeldt for 27. december 2017

En almindelig flyrejse uden problemer og besvær. Du får hvad du betaler for, når du flyver med Ryanair. En flyvetur fra A til B. På hjemturen blev vi udvalgt til at aflevere håndbagagen udenfor flyveren, så vi slap for at slæbe den om bord. Ingen ventetid ved bagagebåndet i Billund, så det var Ok.

Tak, Alex Munch S
Anmeldt for 27. december 2017

Har faktisk kun gode oplevelser med dette selskab, bruger dem jævnligt. Mht service er de helt på højde med andre selskaber

Tak, Margrethe S
Anmeldt for 26. december 2017 fra mobile enheder

Vi fløj med Ryanair begge veje, men begge gange var servicen forfærdelig. Flyet på hjemturen var forsinket, jeg har fuld forståelse for at det gør personalet stresset, men det bør under ingen omstændigher gå ud over passagerne. De var vressende, hørte ikke efter hvad folk sagde og eller spurgte om, de var helt og adeles ligeglade med deres kunder, de skulle bare hurtigst muligt ombord. Da vi skulle checke ind, bad min far om at få sin taske med ombord. Vi var efter nr. 90 dvs. De kræver håndbagage skal i lastrummet, med mindre det kan være under sæddet. De har en sizer man sætter tasken i og min fars passede i den, så i følge deres egne regler, skal han have den med ombord, men det var de ligeglade med, vrissende, medarbejdere som brugte deres magt over passager. Nok er billetterne dyre, men lær lige jeres medarbejdere om kundeservice.

Tak, Emma A