“Billigt og effektivt og altid fremme til tiden”
Anmeldelse af Ryanair

Anmeldt for 8. december 2017

God service på flyet.
Dygtige piloter, altid fremme til tiden. Vi har rejst med Ryanair mange gange og det her er ikke det sidste.

Tak, Lisbeth R

Anmeldt for 7. december 2017

I september måned valgte vi at flyve med Ryanair til vores elskede Sicilien. Vi havde vores betænkeligheder, da man har hørt meget dårligt om Ryanair, men vi blev glædelig overrasket. Vi havde et stop i Milano, hvor vi var hurtigt ude af flyet, samtidig med, at det gik hurtigt med bagagen, da vi havde valgt selv at tjekke bagagen ind videre til Palermo (dette kan man også betale for). Vi lettede og landede præcis på hver afgang frem og tilbage, og servicen i lufthavnen var udmærket. Vi har ingen betænkeligheder ved at flyve med dem igen, da det normalt er ret besværligt at komme til Sicilien.

Tak, Inge S
Anmeldt for 6. december 2017

Rigtigt godt tilbud på flyrejse, men når alt var betalt, bagage, selvvalgt sæde etc så var det dyrt..
Total kaos ved tjek ind i Stantedt på hjemrejsen grundet for få medarbejdere og andre passagerer der ikke havde styr på deres bagagevægt.
I begge lufthavne lå flyet længst væk, med rigtig lang vej til gaten. Ikke for gangbesværede..

Tak, GitteAlgot
Anmeldt for 6. december 2017

... Jeg elsker at jeg kan flyve fra AAL til London for 250 dkk og så er det bare så nemt og effektivt!

• Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Tak, Sidse N
Anmeldt for 6. december 2017

Billig fly med den service man kan forvente til prisen. Ryan Air flyver til tiden, og hvis man ikke regner med at få mere end man betaler for, er flyselskabet helt ok.

• Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Tak, Tove J
;