“En måde at komme billigt fra A til B”
Anmeldelse af Ryanair

Anmeldt for 19. november 2017

Rejsen både til og fra Aarhus var til tiden. Det var ikke synderligt meget komfort men bagage var med og tidspunkter blev overholdt. Service var middel.

Tak, Beritspirit

Anmeldt for 19. november 2017

Skal man fra a til b, så er Ryan air ikke noget dårlig selskab, blot man falder med i deres kasser.
Jeg synes dog, at det er irriterende at se nogle gæster komme ombord med kæmpe trolley der er mindst dobbelt af mål, således at de skal vende på tværs for at gå ind.

Det er træls, når man har købt en trolley der matcher Ryan Air mål... Og så kommer der sådan nogle passager... De skulle have lov til at betale for en kuffert.

Ikke at Ryan air skal være total overskruede igen... Men man bliver lidt sur, når man ser flere passager kommer med 1-2 tykke kuffert på op til 40 cm tykkelse, og store rygsække... Hvorfor så have en lille trolley ???

Tak, Peter S
Anmeldt for 28. oktober 2017

Selv med + biletter med priority seatings er 373-800 virkelig en udfordring, sad forest, personalet som blev ved med at ramme en med vogne, stod og snakkede under hele turen (4 MK`er) I et proppet fly. Dette er virkelig stuvning af mennesker, og skulle noget gå galt på deres rejser vil det gå rigtigt galt. Ærgeligt når man har prøvet ryanairs bedre fly med sidekomfort og plads. Under bording blev ældre mennesker bedt om at stå 15 min på trappe ? ikke OK service

Tak, soren C
Anmeldt for 22. oktober 2017

Booket de bedste pladser til Malaga, kaldt ud / Bording 30 før flyver var landet, ingen plads på sæderne selv om jeg havde betalt forreste reække 2D - bredte på sædde samt sammen stuvning af mennesker, Kabinepersonalet som taler I højtalerne 200% uforstålige, håber aldrig man skal bruge deres info ???

1  Tak, soren C
Anmeldt for 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Har aldrig fløjet med RyanAir før - og kommer aldrig til at flyve med dem igen. De bryster sig af at være billige, men med de ekstra gebyrer og tilkøb bliver det ligeså dyrt som et selskab der rent faktisk yder en service. Vores familie på 4 blev på begge flyvninger sat separat, men kunne få lov at købe nye pladser... Derudover var der ikke andet end ubehjælpeligt personale fra start til slut... never again!!!

2  Tak, Kathrine E