“Row 1 and 2 B373-800 Not for Xl sice ?”
Anmeldelse af Ryanair

Anmeldt for 28. oktober 2017

Selv med + biletter med priority seatings er 373-800 virkelig en udfordring, sad forest, personalet som blev ved med at ramme en med vogne, stod og snakkede under hele turen (4 MK`er) I et proppet fly. Dette er virkelig stuvning af mennesker, og skulle noget gå galt på deres rejser vil det gå rigtigt galt. Ærgeligt når man har prøvet ryanairs bedre fly med sidekomfort og plads. Under bording blev ældre mennesker bedt om at stå 15 min på trappe ? ikke OK service

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, soren C

Anmeldt for 22. oktober 2017

Booket de bedste pladser til Malaga, kaldt ud / Bording 30 før flyver var landet, ingen plads på sæderne selv om jeg havde betalt forreste reække 2D - bredte på sædde samt sammen stuvning af mennesker, Kabinepersonalet som taler I højtalerne 200% uforstålige, håber aldrig man skal bruge deres info ???

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
1  Tak, soren C
Anmeldt for 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Har aldrig fløjet med RyanAir før - og kommer aldrig til at flyve med dem igen. De bryster sig af at være billige, men med de ekstra gebyrer og tilkøb bliver det ligeså dyrt som et selskab der rent faktisk yder en service. Vores familie på 4 blev på begge flyvninger sat separat, men kunne få lov at købe nye pladser... Derudover var der ikke andet end ubehjælpeligt personale fra start til slut... never again!!!

2  Tak, Kathrine E
Anmeldt for 18. oktober 2017

Bookede en flyvning med Ryanair, da afgangen fra London til København passede fint ift. vores rejseplaner. Men det fortryder jeg nu.

Først skal man igennem deres bondefangeri, hvor de bevidst placerer folk forskellige steder i flyet for at tvinge os til at betale ekstra for at få sæder ved siden af hinanden.

Deres meget skrappe baggageregler kan jeg egentlig godt acceptere, selv om det er pænt dyrt at få en kuffert med. Fair nok at man kun skal betale for en kuffert, hvis man rent faktisk har den med. Men hvorfor skal man betale dobbelt så meget for en kuffert i lufthavnen, som man skal betale, hvis man betaler hjemmefra? - Endnu en gang bondefangeri.

Men det værste opstår når man har brug for at ændre en booking

Jeg er blevet nødt til at udskyde rejsen med en dag. Jeg er helt indstillet på at betale for at ændre en booking. Men det er HELT umuligt at komme i kontakt med Ryanair, når først man har købt sin billet. Jeg har nu i flere dage prøvet hundrede gange og ventet på at komme igennem enten på telefon eller på deres web-chat. Men man får hele tiden at vide, at de "lige i øjeblikket har rigtigt mange henvendelser, og derfor ikke kan tage i mod henvendelser".....Det ligner en bevidst underprioritering fra Ryan airs side. Når man skal købe rejsen fungerer deres systemer, men når man skal ændre eller aflyse, så er det pludseligt umuligt at komme i kontakt med dem.

Jeg fortryder virkelig at jeg lod mig lokke af at kunne spare et par hundrede kroner på en billet. De sparede kroner bliver hurtigt brugt på deres skjulte gebyrer. Og når man så ikke kan komme i kontakt med dem efter man har købt billetten, så ender alle pengene med at være spildt, hvis man har behov for at ombooke.

Som sagt er Ryanair ikke engang billige, når man medregner alle deres skjulte gebyrer, som ikke fremgår af prissammenligningstjenesterne. Man kan lige så godt fra starten booke sin billet hos et rigtigt luftfartsselskab. Det bliver ikke dyrere i totalpris, og servicen er langt bedre.

4  Tak, nordahl63
Anmeldt for 16. oktober 2017 fra mobile enheder

Krævede 50€ for on-line check-in et minut for sent, mere end to timer før afgang. Ryanairskranken kunne ikke checke-in og check-in oplysningerne passede ikke.
Altsammen plat for at trække ekstrabetalinger og skubbe service til lufthavnens generelle servicekontor.

1  Tak, Lars H