“Platugler”
Anmeldelse af Ryanair

Anmeldt 16. oktober 2017 fra mobile enheder

Krævede 50€ for on-line check-in et minut for sent, mere end to timer før afgang. Ryanairskranken kunne ikke checke-in og check-in oplysningerne passede ikke.
Altsammen plat for at trække ekstrabetalinger og skubbe service til lufthavnens generelle servicekontor.

• Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Tak, Lars H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 15. oktober 2017

Vi havde en behagelig flyvetur fra Hamburg til Valencia. Det var en travl udrejsedag, og flyet var 20 minutter forsinket - men de hentede lidt ind igen.
Vi sad på række 9 - her var ok med plads. Dog lykkedes det flere gange manden på sædet bag mig, at sparke med fødderne på mine bagben.
Alt unødvendigt er sparet væk, også bagagenettet. Det er lidt upraktisk. Fx får man et blad udleveret inden start, og det kan man så sidde med i hånden.
God start og landing.

Tak, BKC2013
Anmeldt 3. oktober 2017

Vi valgte Ryanair, fordi de er billige og fordi afgangs tiden passede os særdeles fin. Mange advarede os, men de advarsler blev virkelig gjort til skamme. Flyet afgik præcis, og vi landede før tid, både ud og hjem, så intet at klage over. Vi vidste jo godt at vi skulle gå langt i Kastrup, men hvem har skade af lidt motion.

• Mad og drikkevarer
Tak, Jytte H
Anmeldt 2. oktober 2017

Vi rejste fire sammen et minus fik 4 pladser forskellige steder i flyet. Men man kan jo så bestille og betale for sæder men så er det jo ikke billig rejse.

• Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Tak, Karen Marie K
Anmeldt 27. september 2017

Ryan air har sat tusindvis af mennesker i knibe ved at aflyse et hav af flyafgange.Da vi hørte nyhederne tjekkede jeg straks vores rejse og kunne oven i købet tjekke ind. I dag har Ryan air så aflyst afrejsen - men ikke hjemrejsen. Ingen forslag om konkret ombooking, det må du selv finde ud af. Har måtte betale yderligere 4.000 kr for at komme afsted. ALDRIG MERE RYAN AIR.

Tak, Susanne L