“Sikkerhe”
Anmeldelse af Ryanair

Anmeldt 4 uger siden

Sikkerhed, pris og fly til tiden er de vigtigste parametre for mig .Alt dette var fint.
Det er imidlertid latterligt, at hvis man ikke har tilvalgt( købt) sædeplads , bliver de personer, der har bestilt rejsen sammen placeret forskellige steder i flyet -
Benpladsen på udrejsen var begrænset, mens hjemrejsen var mere behagelig hvad plads angår.
Jeg købte en kop kaffe( instant) - utrolig dårligt at pulveret blev ikke opløst.

Tak, Ulla G
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4 uger siden

Udmærket at flyve med Ryanair - dog meget smalle sæder i flyet - fin betjening og flyet lettede og landede til tiden

Tak, Susanne S
Anmeldt 4 uger siden

!5 kg kuffert er for lidt og det er benpladsen også men så er det bare at købe mer til af begge. flyet holdt tidsplanen og indtjek i Kastrup incl sikkerhedstjek tog 10 min fantastisk.
Venligt personale og behagelig flyvning.

Tak, Pensionisten
Anmeldt 12. september 2017 fra mobile enheder

Oplevelsen var nåde bunden allerede i lufthavnen, hvor der var kø og bøvl med check-in. Da flyet var forsinket vi skulle med var forsinket, så der 250 gæster ved gaten og ventede, da forsinkelse først blev annonceret i sidste øjeblik. Da flyet endeligt kom i luften var oplevelsen, at være presset sammen som "sild i en tønde".

Tak, Nicolai H
Anmeldt 11. september 2017

De bringer dig fra A-B men så heller ikke mere Flybilletten er godt nok billig, men din kuffert er lige så dyr som selve billetten. Du kan jo ikke altid undvære en kuffert, selve pladsen i flyet er så trang at man sider med knæene oppe under hagen. Personalet er smilende og hjælpsomme

Tak, John H