“Sikkerhe”
Anmeldelse af Ryanair

Anmeldt for 20. september 2017

Sikkerhed, pris og fly til tiden er de vigtigste parametre for mig .Alt dette var fint.
Det er imidlertid latterligt, at hvis man ikke har tilvalgt( købt) sædeplads , bliver de personer, der har bestilt rejsen sammen placeret forskellige steder i flyet -
Benpladsen på udrejsen var begrænset, mens hjemrejsen var mere behagelig hvad plads angår.
Jeg købte en kop kaffe( instant) - utrolig dårligt at pulveret blev ikke opløst.

Tak, Ulla G

Anmeldt for 19. september 2017

Udmærket at flyve med Ryanair - dog meget smalle sæder i flyet - fin betjening og flyet lettede og landede til tiden

Tak, Susanne S
Anmeldt for 14. september 2017

!5 kg kuffert er for lidt og det er benpladsen også men så er det bare at købe mer til af begge. flyet holdt tidsplanen og indtjek i Kastrup incl sikkerhedstjek tog 10 min fantastisk.
Venligt personale og behagelig flyvning.

Tak, Pensionisten
Anmeldt for 12. september 2017 fra mobile enheder

Oplevelsen var nåde bunden allerede i lufthavnen, hvor der var kø og bøvl med check-in. Da flyet var forsinket vi skulle med var forsinket, så der 250 gæster ved gaten og ventede, da forsinkelse først blev annonceret i sidste øjeblik. Da flyet endeligt kom i luften var oplevelsen, at være presset sammen som "sild i en tønde".

Tak, Nicolai H
Anmeldt for 11. september 2017

De bringer dig fra A-B men så heller ikke mere Flybilletten er godt nok billig, men din kuffert er lige så dyr som selve billetten. Du kan jo ikke altid undvære en kuffert, selve pladsen i flyet er så trang at man sider med knæene oppe under hagen. Personalet er smilende og hjælpsomme

Tak, John H