“Inegn erspons på hverken klage eller kompensation for forsinkelse”
Anmeldelse af Royal Air Maroc

Anmeldt 10. december 2018

Rejsen var vældig fin med et godt fly, masser af plads og god service
MEN hjemrejsen var forfærdelig. 6 timers forsinkelse, gammelt fly, dårlig mad og dårlig information og maden vi fik tilbudt i Marakech lufthavn var under lavmål.
Efter voldsomt pres, udleveres dokumentation på forsinkelsen til brug for kompensation for den store forsinkelse. Denne udfyldes og indsendes - og nu 8 mdr efter er der end ikke svaret på så meget som, at selskabet har modtaget dette krav.
Derfor vil jeg aldrig rejsemed selskabet igen

Rejsedato: maj 2018
    • Mad og drikkevarer
    • Indtjekning og boarding
Tak, josef g

Anmeldt 5. november 2018

Vi skulle fra København til Casablanca d. 4/11 2018. Flyet var til at begynde med forsinket fra kl 17.10 til kl. 17.40. Da vi skulle ombord stod en passager og diskuterede med personalet om en kuffert, der ikke kunne være håndbaggage. Efter vi var kommet ombord kommer pågældende passager ombord. Efter alle passagerer er kommet ombord, kommer en person løbende ind i flyet, han kontaktes af førnævnte person, og smider en masse baggage rundt omkring i boksene. Denne person blvier ført bort af, måske med al sin baggage, politiet. Vi bliver så utrykke ved at flyve at vi vælger at forlade flyet, der er over 2 timer forsinket. Tænker også på, om vi kan komme ind på hotellet, når det bliver så sent. Hele forløbet bar præg af manglende overblik fra personalet.
Nils R. Poulsen & Lilijann Christensen

Rejsedato: november 2018
Tak, Lillian F
Anmeldt 13. marts 2018 fra mobile enheder

Var en smule bekymret efter at have læst andre anmeldelser. Men vi havde en fin tur. Venligt personale. God mad. Fin service. Ok rent. Lækre store lædersæder på indenrigsflyvning fra Casablanca til Marrakech. Jeg flyver gerne med dem igen.

Rejsedato: april 2017
1  Tak, 54lisbett
Anmeldt 8. marts 2018

Effektiv boarding og flyet var 3/4 booket. Fin service på den relativt sene afgang - men aftensmaden i flyet med kylling og ris samt drikkelse var ok. Det var 4½ times rolig flyvetur uden nævneværdig turbulens bortset fra megen motorstøj tilbage i flyet hvor jeg sad på 25A.

Rejsedato: februar 2018
    • Mad og drikkevarer
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, wilwe
Anmeldt 20. april 2017 fra mobile enheder

Efter at have læst en del negative anmeldelser, var jeg lidt bekymret inden afgang. Men det viste sig heldigvis at være ubegrundet. ALT forløb problemfrit og som planlagt. Rene og pæne fly, med overraskende god benplads. Fin servering og mange valgmuligheder for drikkevarer. Mellemlandingen i Casablanca var meget overskuelig og uproblematisk. Jeg flyver gerne med RAM igen.

Rejsedato: april 2017
2  Tak, 54lisbett