“Perfekt”
Anmeldelse af Qatar Airways

Anmeldt 29. januar 2020

Der kan ikke sættet en finger på noget som helts.
Som rejsenede på Business classs får man alt udover over det sædvanlige.
Hurtigt indtjekning, fast security, sin kuffert som den første.
Alt mad og drikke ombord hvor man selv bestemmer tid efter menu og vinkort.
I Doha super lækker lounge med restroom.

Tak, drotto007

Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

De gør det igen.

Super god service, roligt og imødekommen så man igen føler sig velkomme.
Klart kæmpe stor forskel på lux 450 og 787 men ikke i service og opmærksomhed.
God plads og ro, stort udvalg af underholdning.
Rene toilletter på hele turen.

Alt fungerer fra start til slut og ja har stop i Doha men adgange til flere forskellige gode lounges med god service også.
Tænk at en lounges kan være så stor og så forskellig.
Bad om at få ristet ti stykker brød til en lækker oste tallerken, men helst to endeskiver brød og ja selvfølgelig fandt de et helt nyt brød frem og spurgte til hvordan jeg ville have skåret de to endeskiver.
TÆNK det kan lade sig gøre.

At Qatar Airways samler ind og selv hjælper med at sørge for skole gang, dejligt at kunne komme sine rest rejse penge i en kuvert og vide de går til et godt formål.

Nu kun ar glæde sig til hjem turen og til Zanzibar til august med mit bedste flyselskab Qatar Airways

Tak, 960nielsg
Anmeldt 25. januar 2020

Indtjekning, stille og roligt. Fint vi blev sendt ind i grupper, gør det hurtigere. Service er i top, meget smilende personale. Maden ok, og tilbuddet af drikkevarer fornemt. Tilbud om væske mange gange på turen. God siddeplads, vi var heldige at vi kun var to i en række for tre, gav lid ekstra rum. Godt udbud af film under flyvningen.

Tak, Lildholdt
Anmeldt 24. januar 2020

Et udmærket flyselskab, der giver en god service, har rimelig benplads og så er der underholdning i form af film mm. for hver passager.
Lyd fra film etc. er dog dårlig og kan godt udfordre. Eks. kan kun bruges de der underlige flystik, og de udleverede hovedtelefoner giver en markant dårlig lydoplevelse. Her er plads til forbedringer.
Der er flere muligheder for at bestille mad lige fra glutenfri, veganer etc. Vil dog påpege at veganer maden ikke altid viste sig at være spiselig, med så tørt brød at det kunne slå en mand ned. De prøver, men igen er der plads til forbedringer.
Vil du have sædevalg er det muligt, og der er ikke gebyr på. Sæder er dog det sædvanlige hårde flysæde som giver en ondt i enden.

Tak, TommyS658
Anmeldt 16. januar 2020

Det er noget andet end de andre flyselskaber, man kan få næsten alt af drikke og mad på økonomiklasse. God benplads. Søde stewardesser som søger for man føler sig velkommen.

1  Tak, Scanshow