“God fornøjelse med Qatar air”
Anmeldelse af Qatar Airways

Anmeldt for 23. marts 2018

En rigtig god tur.
Airboss A380 er den bedste flyvemaskine jeg har været ude at flyve med, rigtig god benplads, støjsvag og fantastisk personale.

Tak, Jan W

Anmeldt for 17. marts 2018

Vi har flere gange fløjet med Qatar og altid været tilfredse. Komforten er ok og personalet meget serviceminded .
Flyet mellemlander i Doha. En superflot lufthavn. Rimelig nem at finde rundt i selvom den er megastor.
Det er dejligt med det afbræk i flyvningen...ca 6 timer til Doha fra Kbh. og derefter ca det samme til Bangkok.

1  Tak, Karsten H
Anmeldt for 15. marts 2018

Alt fungerede og til prisen var det godt.

"Maden var dog ikke noget at skrive hjem om"!

Og paskontrollen i HKT var nærmest en skandale 1 3/4 times ventetid.

Tak, nen3140
Anmeldt for 13. marts 2018 fra mobile enheder

Fantastiske fly og service ombord på Qatar Airways.
Et stort plus var oplevelsen at prøve A380 på hjemvejen fra Bangkok til Doha. Flyet er meget støjsvag og det er god plads til benene og man mærker næsten ikke op- og nedstigningen. Servicen ombord et der ikke mange andre selskaber der kan matche.
En lidt forsinkelse fra Doha til CPH blev flot indhentet, så vi landede 10 min. før tiden.
Kan varmt anbefale Qatar Airways.

Tak, Ibsgaard
Anmeldt for 7. marts 2018

Der er ikke den store forskel på økonomi-klasse hos Qatar kontra lavprisselskaberne til trods for vi fløj med Dreamlineren.
Standard ben-plads er dårlig (Jeg er 180cm høj) Maden er ringe.
Til gengæld flyver de til tiden.

Tak, LSDK
;