“Glimrende flyvetur”
Anmeldelse af Qatar Airways

Anmeldt for 15. januar 2018

En meget fin flyvetur til Doha, fin og serviceminded personale og noget af det bedste mad jeg har fået på en flyvetur. Turen fortsatte efter tre dage i Doha til Bangkok og retur til København over Doha. Samme gode betjening på hele turen og i Doha lufthavn også.

Tak, 471georg

Anmeldt for 15. januar 2018

Qatar Airways anvender rimeligt nye fly. Der er fornuftig plads også på økonomi. Underholdningssystemet er omfattende omend mindre end Emirates. Maden er nogenlunde. Personalet er venligt og servicemindet.

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Lars R
Anmeldt for 10. januar 2018 fra mobile enheder

Det var en god flyvetur, servicen var god og maden bestemt okay at flymad af være god underholdning i ens tv skærm også

Tak, Troels C
Anmeldt for 3. januar 2018

Et flyselskab med en rigtig god service hele vejen igennem, venlig og smilende personale.
Maden er fuldt tilfredsstillende og har man brug for hjælp kommer personalet altid.

Tak, 933hansj
Anmeldt for 2. januar 2018

Var ovenud tilfreds med Qatar Airways. Det var første gang jeg fløj med dem. Personalet om bord var smilende, søde og servicemindet. Servering om bord på flyet var OK. Selve flyet var også i orden og fin benplads. Det var alt i alt en god oplevelse

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, HeleneCphDK