“Rigtig god service”
Anmeldelse af Qatar Airways

Anmeldt 3. januar 2018

Et flyselskab med en rigtig god service hele vejen igennem, venlig og smilende personale.
Maden er fuldt tilfredsstillende og har man brug for hjælp kommer personalet altid.

Tak, 933hansj

Anmeldt 2. januar 2018

Var ovenud tilfreds med Qatar Airways. Det var første gang jeg fløj med dem. Personalet om bord var smilende, søde og servicemindet. Servering om bord på flyet var OK. Selve flyet var også i orden og fin benplads. Det var alt i alt en god oplevelse

Tak, HeleneCphDK
Anmeldt 6. december 2017 fra mobile enheder

Qatar gør det virkelig godt! Dejlig benplads. God service fra personalet og upåklagelig servering. Min ferie begynder med en god flyvetur. Det får jeg med Qatar :)

Tak, Stig B
Anmeldt 6. december 2017

Meget professionelt flyselskab som yder en fantastisk service lige fra check-in til oppe i flyet. De er altid meget behjælpelige uanset hvilket en spørgsmål man måtte have

Tak, Kabinen
Anmeldt 6. december 2017

Første gang jeg har fløjet med dem. Meget fin oplevelse, god smilende betjening, ok mad ( det er jo flymad) flyet var også I orden, hjælpsomme folk i Doha til at hjælpe mig igennem lufthavnen, mit næste fly boarded 10 min før jeg landede, men alt gik fint.

Tak, Erik Sonny C