Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Alt er perfekt”
Anmeldelse af Qatar Airways


Anmeldt for 18. november 2017

Har fløjet flere gange med Qatar Airways, både på economy og senest business Class. Begge dele er rigtig gode. Den seneste rejse på business Class var fantastisk. Der er super service og rigtig god forplejning.

Tak, Loneba
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (14.543)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

40-44 af 14.543 anmeldelser

Anmeldt for 10. november 2017 fra mobile enheder

Vi rejste fra København til Zanzibar, og på grund af dårlig ryg, valgte vi business class, så jeg kunne ligge ned. Første del af rejsen fra København til Doha, var perfekt.
Anden del var meget skuffende. Sæderne kunne kun lægges en lille smule mere ned end standard sæderne, og selvom jeg er 188 cm. Så kunne jeg ikke strække benene helt ud. Der var heller ikke egen skærm til hvert sæde, men vi fik udleveret en iPad. Jeg synes overhovedet ikke det lever op til det billede man får af business class fra deres hjemmeside. Jeg har før fløjet med Emirates og Turkish Airlines, og begges businessclass er langt bedre.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
3  Tak, Frank H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 10. november 2017

Vi har fløjet med Qatar Air utallige gange på Business Class og det er normalt OK.

A320 - QR1351 + QR1352

Men deres Business Class på deres A320 fra Doga - Zanzibar er simpelthen elendig.

Intet TV, elendig siddekomfort, elendige toiletfaciliteter, sædet kan kun ligges ned på samme niveau som på Økonomi Class.

Så gør jeg selv en tjeneste og spar jeres penge på den tur, det er ganske enkelt ikke pengene værd overhovedet.

Personalet undskylder og siger de er meget kede af at flyet er så gammel. Men det kan man ligesom ikke bruge til noget når der er betalt for en standard som de reklamere med.

Så hvis det er standarden på deres aldrende A320 så vælg et andet selskab.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
2  Tak, getsemane
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 26. oktober 2017

Det var ikke som om vi fløj, men at vi bare vr på et ophold et eller andet sted; forid vi kunne ikke engang mærke at vi fløj. Servicen var topklasse med mad, drikkelse og service hele tiden. Det var dejligt med sove pakken, puder og plates!
Årh lækkert selskab!

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, burcutas
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 2. oktober 2017

Vi fløj til Johannesburg og tilbage en uge senere. Det er et rigtigt godt flyselskab med gode pladser i økonomi klassen og en fremragende staff.
Der er dog sket noget meget uventet på vejen hjem. I forbindelse med en servering har min mand og jeg bedt om en kop kaffe. Til vores overraskelse har vi kun fået en kvart kop hver. Da jeg sagde at vi vil gerne have mere, fik jeg at vide, at der ikke var mere kaffe. Det kunne vi slet ikke forstå men stewardessen, som var meget ked af det, sagde at der desværre ikke var mere men hun vil prøve at se om der var noget tilbage i bussines klass. Hun kom senere med to kopper mere og undskyldte meget.
Jeg ved, ta det ikea var hendes skyld, men måske bør Qatar Airlines være opmærksom på, at der trods alt er flere passagerer i økonomi klassen end der er i bussines og at der skal afsættes lidt mere kaffe, te , vand osv. til denne klasse.
Selv om vi betaler mindre for vores billetter , er også deres passagerer.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, lalunia2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.