“Træls oplevelse.”
Anmeldelse af Qantas

Anmeldt 3. oktober 2017

Vores fly blev forsinket fra cairns til Brisbane hvor vi skulle flyve videre til Sydney, hvilket betød vi misse flyet fra Brisbane.
Dermed mistet vi vores limousine service, da de ikke havde en bil til vores senere ankomst.
Hjælpen var ikke af den bedste i lufthavnen.
Lidt tavle servering i flyveren endten en muffins eller chips pose.

• Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Renethomsen1

Anmeldt 10. september 2016 fra mobile enheder

Her er ingen smalle steder når det gælder service. Professionel håndtering af passagererne. Meget glædeligt.

Anmeldt 10. september 2016 fra mobile enheder

Her møder man ikke forståelse for at man har en international flyforbindelse at skulle nå. Kabinepersonalet kunne ikke forstå at jeg skulle nå en international forbindelse og havde svært ved at forstå at passageren mod midtergangen ikke kunne bevæge sig hurtigt nok til at jeg kunne nå min flyver hjem til Danmark.

Anmeldt 10. september 2016 fra mobile enheder

Overraskende god tur. Alle pengene værd. Kan absolut anbefales også for børnefamilier. God oplevelse.

Anmeldt 10. september 2016 fra mobile enheder

Har man specielle ønsker gør personalet alt hvad der er mulighed for, for at gøre passagererne det behageligt.