“Primera nægter at betale kompensation for forsinkelse omfattet af Eu’s regler”
Anmeldelse af Primera Air

Anmeldt 1 uge siden fra mobile enheder

Mit krav behandles nu af AirHelp, der anlægger sag mod selskabet Primera Air, da også AirHelp finder jeg er berettiget til et erstatningskrav på 400EU. Primeras “taktik” er ikke at svare mig, da jeg fremsatte kravet direkte overfor selskabet, der i øvrigt ejer Bravo Tours

Tak, Annelise T

Anmeldt 1 uge siden fra mobile enheder

Vi var i september måned 2017 udsat for tyveri fra vores kufferter. I forbindelse med vores hjemrejse fra Kreta manglede der 19 pakker cigaretter i vores ene kuffert. Efter utallige henvendelser på tlf. og e-mail besluttede Primera Air sig endelig for at besvare vores e-mail. Efter et langt tovtrækkeri om politianmeldelse og forsøg på at smøre sagen af på vores forsikringsselskab, bad man om en kvittering på køb af cigaretterne (hvilket vi ikke havde) og vi blev vi beskyldt for at have haft for mange cigaretter med hjem, hvilket ikke var tilfældet.
D. 17. oktober 2017 indvilgede Primera Air endelig i at betale for de 19 pakker cigaretter og bad om vores IBAN og SWIFT oplysninger, som de fik samme dag.
Siden har jeg sendt 2 e-mail til Primera Air og forespurgt om, hvornår vi kunne forvente pengene på vores konto, men de svarer ikke på disse e-mail.
Vi skriver nu januar 2018 og vi har stadig ikke modtaget pengene.
At erstatningen nu er blevet en principsag er et, men det mest groteske i denne sag er, at man ikke løfter et bryn over hændelsen. Når nogen har adgang til vore kufferter og kan tage noget ud, kan det også lade sig gøre at putte noget i vores kufferter. Når vi tjekker ind, bekræfter vi, at vi selv har pakket vore kufferter, hvad nytter det når nogen øjensynligt efterfølgende har adgang til dem.
Fremover har vi lås på vore kufferter og tager turen til København og flyver med Norwegian til Kreta.
Vi rejser 3 gange om året og har aldrig været udsat for noget lignende...

Tak, Pia-Jepsen
Anmeldt 2 uger siden

En god og ligetil lavprisflyvning, ikke så meget dikke dar- men en flyvning til tiden med godt og venligt personale ombord.
Udvalg på mulighederne for køb af forplejning kunne være bedre men det der var er ganske ok

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Renè d
Anmeldt 2 uger siden

Jeg har nu siden juni forsøgt at få afgjort et krav om erstatning iht EU regler, uden held. 3 opringninger, 20 mails!!
Desværre er det ikke unormalt for Primeraair kunder kan jeg læse rundt omkring, faktisk helt normalt, forståeligt at man kan drive forretning på den måde. Tager nu fat her på TripAdvisor, det samme på Trustpilot. Har været på Facebook og skal nu kontakte de spanske myndigheder samt firma der kan hjælpe i den forbindelse. Hvad sker der!!!

2  Tak, torbenhildebrand2017
Anmeldt 4 uger siden

Flyvning med Primera Air, er ikke hyggeligt, for lidt plads, har man bestilt og betalt mad hjemmefra, skal der "japes" for at spise, da personalet har mere travlt med at sælge drikkevarer, fordele bestillingssedler, og sælge deres skrabespil.

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
1  Tak, Leif J