“Rejs IKKE med dem - De beholder dine penge selvom de aflyser”
Anmeldelse af Lufthansa

Fusker selskab, beholder dine penge, hver gang du ringer ind, lover de at du får pengene, men der sker ingenting.

hold jer væk

Rejsedato: maj 2020
    • Kundeservice
Tak, Dannijcph

Anmeldt 16. marts 2020

OK service på turen til USA, men hjem manglede det basale. Ingen info, ingen vækning, og begrænset service i almindelighed

Rejsedato: marts 2020
    • Kundeservice
Tak, gertmad
Anmeldt 11. marts 2020 fra mobile enheder

Lufthansa gør det altid super godt. De flyver til tiden. De giver gode informationer, og service på jorden og i flyet er bare topklasse.

Rejsedato: marts 2020
1  Tak, VendeliaTravels
Anmeldt 10. marts 2020

Skal du på forretningsrejse eller mellemlande i Frankfurt og tidligt afsted, kan det anbefales at overnatte på hotel Zleep i lufthavnen. Tjek din bagage ind et par timer før og nyd din morgenmad i fred og ro inden afgang

Rejsedato: februar 2020
Tak, Preben D
Anmeldt 4. marts 2020 fra mobile enheder

Ingen oplevelse at flyve med Lufthansa. Håbløs onbordning, først folk op på lange rækker, så vente lang tid. Det tog mere end en time, at fylde flyet, og kom for sent af sted.
Ok personale på flyet. Underholdning langt under middel, det er mange år siden, jeg har oplevet et så lavt udbud af film spil mv. ingen hånd controller, måske et gammel fly. Men flyvetid over 10 timer, er det ikke ok.
Drikke og måltider fint. Første måltid vælge mellem 2 ting, fint. Anden måltid var enkel våd sandwitch.
Vi kom frem til Tampa, hvilket var målet og er det mest positive at sige om den tur.

Rejsedato: februar 2020
Tak, 928heidit