“Flyver der gerne igen”
Anmeldelse af Lufthansa

Anmeldt 11. marts 2020 fra mobile enheder

Lufthansa gør det altid super godt. De flyver til tiden. De giver gode informationer, og service på jorden og i flyet er bare topklasse.

Rejsedato: marts 2020
2  Tak, VendeliaTravels

Anmeldt 10. marts 2020

Skal du på forretningsrejse eller mellemlande i Frankfurt og tidligt afsted, kan det anbefales at overnatte på hotel Zleep i lufthavnen. Tjek din bagage ind et par timer før og nyd din morgenmad i fred og ro inden afgang

• Sædekomfort
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, Preben D
Anmeldt 4. marts 2020 fra mobile enheder

Ingen oplevelse at flyve med Lufthansa. Håbløs onbordning, først folk op på lange rækker, så vente lang tid. Det tog mere end en time, at fylde flyet, og kom for sent af sted.
Ok personale på flyet. Underholdning langt under middel, det er mange år siden, jeg har oplevet et så lavt udbud af film spil mv. ingen hånd controller, måske et gammel fly. Men flyvetid over 10 timer, er det ikke ok.
Drikke og måltider fint. Første måltid vælge mellem 2 ting, fint. Anden måltid var enkel våd sandwitch.
Vi kom frem til Tampa, hvilket var målet og er det mest positive at sige om den tur.

Tak, 928heidit
Anmeldt 1. marts 2020 fra mobile enheder

Pladsen bliver på økonomiklasse udnyttet til sidste millimeter. Man sidder MEGET tæt. Der gik omkring 2 1\2 time før,der blev serveret en pose crakers og lidt at drikke. Dog et ok udvalg af drikkevarer. Så gik der yderligere 1 times tid før vi fik frokost. Kedelig gullasch og den tørreste bolle jeg nogensinde har fået. Derefter en kop kaffe og en vand, og så så vi faktisk ikke meget til personalet i 4-5 timer på en rejse i dagtimerne! At ringe på service hjalp ikke så meget og mange rejste sig og hentede selv kaffe hos personalet. 1 1/2 timer før landing fik vi serveret den mest intetsigende og tørre sandwich. Heldigvis var der en lille skål frugt, så man da fik lidt mad. Så alt i alt ikke særligt imponerende.

Rejsedato: marts 2020
    • Værdi for pengene
Tak, HanneReinhardtM
Anmeldt 21. februar 2020

Lufthansa
Vi fløj til Cape Town via Frankfurt og hjem igen via München 18 dage senere.
Begge de lange ture var dårlige oplevelser... Der er ikke meget siddekomfort, i hvert fald slet ikke når sæderne bliver lagt tilbage af dem foran. Så er det næsten umuligt at feks komme ud og ind igen. Sådan er det godt nok hos mange selskaber, dog med udtagelser, så det KAN lade sig gøre at lave rimelige oplevelser på økonomiklasse, hvis man er interesseret.
Med hensyn til maden har vi dog aldrig nogensinde oplevet noget så ringe, som maden på både ud-og hjemturen! Både smagsmæsdigt, kvalitetsmæssigt og mængdemæssigt var det helt enormt ringe. Vi var faktisk chokerede over hvad det blev tilbudt. Vi rejser meget, og har faktisk haft mange gode madoplevelse på økonomiklasse, men her var det helt, helt, helt i bund. Der var intet positivt at sige om noget som helst af det. Ubeskriveligt ringe, næsten uspiselig. Så hellere annoncere på forhånd at det er købemad, og så servere noget kvalitet!
Personalet i flyet er flinke og effektive nok, men i München i forbindelse med håndteringen af diverse aflysninger, og ombookninger, da var det dårlige oplevelser med kundevenlighed fra flere, dog mest var det ekstremt dårligt fra en afrikansk dame som var decideret ubehøvlet, nedladende og alt andet end servicemindede. "skældte" ud over uberettigede ting... Hun var virkelig yderst ubehagelig i sin fremtoning. Der står et skilt med at man skal tale pænt osv, osv til personalet. DET gjorde vi, vi ville gerne have hjælp jo. Men teksten på det skilt gælder åbenbart ikke den anden vej!? Dårlig, dårlig, dårlig oplevelse, som var helt unødvendig! Vi så og hørte hende give flere andre (formodentlig alle) ekstrem dårlig behandling.
På den måde bliver eventuelle gode oplevelser glemt/trængt i baggrunden.
Vi vil bestemt finde andre selskaber end Lufthansa, hvis det på nogen måde kan lade sig gøre fremover.

1  Tak, brittspurre63