Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Dårlig plads, kedelig mad og ikke den store service”
Anmeldelse af Lufthansa


Anmeldt 1. marts 2020 fra mobile enheder

Pladsen bliver på økonomiklasse udnyttet til sidste millimeter. Man sidder MEGET tæt. Der gik omkring 2 1\2 time før,der blev serveret en pose crakers og lidt at drikke. Dog et ok udvalg af drikkevarer. Så gik der yderligere 1 times tid før vi fik frokost. Kedelig gullasch og den tørreste bolle jeg nogensinde har fået. Derefter en kop kaffe og en vand, og så så vi faktisk ikke meget til personalet i 4-5 timer på en rejse i dagtimerne! At ringe på service hjalp ikke så meget og mange rejste sig og hentede selv kaffe hos personalet. 1 1/2 timer før landing fik vi serveret den mest intetsigende og tørre sandwich. Heldigvis var der en lille skål frugt, så man da fik lidt mad. Så alt i alt ikke særligt imponerende.

Rejsedato: marts 2020
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
Tak, HanneReinhardtM
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (35.841)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

6-10 af 35.841 anmeldelser

Anmeldt 21. februar 2020

Lufthansa
Vi fløj til Cape Town via Frankfurt og hjem igen via München 18 dage senere.
Begge de lange ture var dårlige oplevelser... Der er ikke meget siddekomfort, i hvert fald slet ikke når sæderne bliver lagt tilbage af dem foran. Så er det næsten umuligt at feks komme ud og ind igen. Sådan er det godt nok hos mange selskaber, dog med udtagelser, så det KAN lade sig gøre at lave rimelige oplevelser på økonomiklasse, hvis man er interesseret.
Med hensyn til maden har vi dog aldrig nogensinde oplevet noget så ringe, som maden på både ud-og hjemturen! Både smagsmæsdigt, kvalitetsmæssigt og mængdemæssigt var det helt enormt ringe. Vi var faktisk chokerede over hvad det blev tilbudt. Vi rejser meget, og har faktisk haft mange gode madoplevelse på økonomiklasse, men her var det helt, helt, helt i bund. Der var intet positivt at sige om noget som helst af det. Ubeskriveligt ringe, næsten uspiselig. Så hellere annoncere på forhånd at det er købemad, og så servere noget kvalitet!
Personalet i flyet er flinke og effektive nok, men i München i forbindelse med håndteringen af diverse aflysninger, og ombookninger, da var det dårlige oplevelser med kundevenlighed fra flere, dog mest var det ekstremt dårligt fra en afrikansk dame som var decideret ubehøvlet, nedladende og alt andet end servicemindede. "skældte" ud over uberettigede ting... Hun var virkelig yderst ubehagelig i sin fremtoning. Der står et skilt med at man skal tale pænt osv, osv til personalet. DET gjorde vi, vi ville gerne have hjælp jo. Men teksten på det skilt gælder åbenbart ikke den anden vej!? Dårlig, dårlig, dårlig oplevelse, som var helt unødvendig! Vi så og hørte hende give flere andre (formodentlig alle) ekstrem dårlig behandling.
På den måde bliver eventuelle gode oplevelser glemt/trængt i baggrunden.
Vi vil bestemt finde andre selskaber end Lufthansa, hvis det på nogen måde kan lade sig gøre fremover.

Rejsedato: februar 2020
1  Tak, brittspurre63
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 20. februar 2020

Flyet afgik til tiden og alt gik som det skulle. Fin service og flymaden var OK. Det eneste var at benpladsen på en 9 timers flyvning var meget lille.

Rejsedato: februar 2020
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, pedera340
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 12. februar 2020

Glem alt om andre billigere flyselskaber, selvom dette var billigt. Vi havde problemer ved flyskift nåede ikke næste fly ( delvis vores egen skyld) Lufthansa ændrede vores billet til næste dag, (uden beregning) gav os hotelværelse, med aftensmad og morgenmad, samt transfer til og fra hotellet, de var fantastisk hjælpsomme, der var forplejning om bord på flyet og vi blev ikke overendt med tilbud om at købe både dit og dat. Lufthansa er bare kvalitet.Jeg fik ikke skrevet anmeldelsen færdig lige efter turen men rejsen var faktisk julen 2018.

Rejsedato: marts 2019
Tak, De_4_fra_Lince
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 8. februar 2020

Både på vores tur og retur rejse var personalet utrolig venlig, god service, hurtig indtjekning, god mad (i forhold til mange andre flyselskaber), rene toiletter osv.

Der var ikke så meget benplads og man sidder ikke særlig god i flyet (har før siddet bedre i andre fly). Derudover virkede min skærm hverken på ud eller hjemrejse, hvilket gjorde turen lang. Skærmen frossede bare..

Hvis jeg kunne vælge et andet flyselskab ville jeg gøre det i fremtiden.

Rejsedato: januar 2020
    • Sædekomfort
    • Kundeservice
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
Tak, frederikkeguld
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.