“Lufthansa”
Anmeldelse af Lufthansa

Anmeldt 8. januar 2018

Da vihar fløjet oversøisk et par gange skulle det være med et selskab der gør det med en mellemlanding fra Billund og kortest tid i lufthavnen til Vancouver i Canada. Da vi har fløjet både til Australien , Californien og Vancouver er det en god ide at bestille flysæder hjemmefra , vi syntes de bedste sæder er hvor der kun er to ved siden af hinanden eller yderst i den hvor der fire,da det er nemmere og mindre forstyrrende at komme ud hvis der skal strækkes ben eller man skal på toiletbesøg . Maskinen vi fløj med var en 747.

Tak, Krummefar

Anmeldt 7. januar 2018

Lufthansa fungerer. En flyvetur med den store A380 er en god måde at starte ferien på.
Masser af plads, og god service ombord. Maden er som flymad er - ikke den største oplevelse,

1  Tak, mpfuglebakken
Anmeldt 24. december 2017

Man må sige der er styr på det hos Lufthansa. Rigtig god service. De overholder alle tidspunkter. Der er styr på det man har bestilt, f.eks. siddepladser, mad osv. De gør en lang rejse komfortabel. Gode siddepladser med masser af underholdnings-muligheder i form af skærme osv. Kan klart anbefales!

• Mad og drikkevarer
Tak, Jomaa C
Anmeldt 22. december 2017

Lufthansa gør det der skal gøres, venlig transport af passagerer. Venligt og rart personale ombord. Maden er som hos alle andre selskaber, flymad, det kan ikke rigtigt være anderledes, det er jo lidt kedeligt. Dejligt med en pude og tæppe på hvert sæde, så føler man sig velkommen.
Jeg valgte at betale ekstra for ekstra benplads, hvilket jeg fik. Dog finder jeg det underligt, at jeg er nødsaget til at betale ekstra for at min kone. Når hun jo skulle sidde ved siden af mig, betale jeg ekstra for 'eget sæde valg'. Det var stadig et standard sæde, så egentlig var prisen for min ekstra benplads bare det højere.

• Mad og drikkevarer
Tak, Benny H
Anmeldt 21. december 2017

Alt fungerede optimalt fra indcheckning til ankomst og retur til København. Fin og opmærksom service ombord.

Tak, Peter H