“Fly”
Anmeldelse af Lufthansa

Anmeldt for 15. november 2017

Super god service. Smilende besætning. Men trangt med benplads, når man er 176 cm. Og det går helt galt, når der skal spises, eller hviles. Når passageren foran slår ryglænet tilbage, bliver man næsten mast.

Tak, mikkel01

Anmeldt for 9. november 2017

Vi flyv fra Billund via Frankfurt til Funchal, turen, service fra personalet samt bespisning var ok, men jeg syntes, det er for dårlig det koster over kr. 500,00 ekstra at have bare en kuffert med, når man flyver 2 personer til almindelig pris. Det syntes jeg trækker hele omdømmet af Lufthansa ned, ellers havde karakteren været højere.

Tak, Jan J
Anmeldt for 9. november 2017

fremragende luftfartselskab,der er styr på det hele fra start til slut , fik endda at vide i tjek in , at vi kunne have mere bagage med ;o)

Tak, Rene M
Anmeldt for 20. oktober 2017

God service og god benplads, var heldig og sidde ved nødudgang, afgang forsinket, men det meste blev indhentet undervejs.

Tak, Morten H
Anmeldt for 20. oktober 2017

God tur med afgang og ankomst til tiden, god service ombord. God benplads, rent og ordenligt, dog er entertainment systemet en smule langsomt til at reagere.

Tak, Morten H