Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Fantastisk luftfartsselskab”
Anmeldelse af Lufthansa


Anmeldt 16. oktober 2017 fra mobile enheder

Ingen tvivl. Lufthansa er de bedste at flyve med. Dejlig rolig stemning på flyet. Perfekt personale og dejlig service. .....at flyve på business med jer er en super start på ferien.

Tak, Joan W
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (15.283)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

13-17 af 15.283 anmeldelser

Anmeldt 6. oktober 2017 fra mobile enheder

Rejste fra København via Frankfurt til Vancouver . Vi blev en time forsinket fra København grundet strejke blandt bagage personalet. Ved boarding blev det oplyst at der ikke kom bagage med flyet og at vi skulle kontakte Lufthansas desk når vi nåede frem til vores destination . Ved ankomst til Vancouver lufthavn, gik jeg Lufthansas desk. Papirerne var klar, jeg fik en toilettaske med divers ting til at klare den første nat, et visakort med 100 Can. $ til at købe noget tøj. Fik oplyst at jeg ville få leveret min bage næste dag mellem klokken 20 og 20.30. Vi modtog en opringning denne dag og mine kufferter blev leveret klokken 21.
Der var ej heller noget at klage over i forhold til flyve turen. God mad og service. God plads på premium Class . Jeg er tilfreds.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Mammi792
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 30. september 2017

Behagelig tur med service i top, personalet er hjælpsom og meget serviceminded, Airbus 380 er et meget behageligt fly at flyver med.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Morten H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 25. september 2017 fra mobile enheder

God plads og service minded personale, lille forsinkelse men ikke noget der generede vores videre rejse

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Tak, Morten H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 25. september 2017

Vi fløj hjem fra Milano til Billund via Frankfurt, i Milano skulle vi veje vores håndbagage ind og den vejede desværre mere end 8 kg, min vejede 9 kg. og den skulle checkes ind og det kostede mig 30 €. vi mellemlandede i Frankfurt og kunne gå om bord med det samme på flyet til Billund. Da vi kom til Billund var vores bagage ikke fulgt med os! Ikke særligt heldigt Lufthansa!!

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Clausand77
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.