“Behagelig langdistanceflyvning”
Anmeldelse af Lufthansa

Anmeldt 13. september 2017

Fløj med 787'eren. Havde Economy pladser på øverste etage, hvor der er et lille Economy område bagerst. Det er et super sted at sidde, fordi der kun er 40-45 pladser, så der er meget mere ro end i de store Economy afsnit nedenunder.
Mad og drikkevarer var meget tilfredsstillende. vi havde hjemmefra bestilt børnemad og det medførte automatisk lidt ekstra opmærksomhed til de yngste.

Tak, LAI1976
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 10. september 2017

På trods af at det var en meget kort flyvetur, var der alligevel tid til servering, snack og drikkevarer. Det blev alt sammen gjort med stort smil fra stewardesserne.

Tak, Bent K
Anmeldt 9. september 2017

Lufthansa har styr på tingene. En god oplevelse af flyve med dem. Det gør vi gerne igen. Høj standard.

Tak, Bo v
Anmeldt 8. september 2017

Det var godt at rejse med et flyselskab hvor vi fik sandwich og drikke varer efter eget valg selv om det var en kort tur på økonomiklasse godt gået.

Tak, Bent R
Anmeldt 3. september 2017

gode siddepladser med god benplads. tvskærm i rimelig størrelse med et stort udvalg af underholdning. der var en god service fra flypersonalet.
behagelig rejse. ikke ret meget støj fra motorerne.

Tak, Mette E