“KLM leverer service på højt plan”
Anmeldelse af KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt for 17. februar 2018 fra mobile enheder

Elsker at rejse med KLM
De har et højt serviceniveau - altid smilende og venlige.
Jeg er altid så glad når rejsen er overstået og man står på destinationer og tænker - det gik virkeligt smertefrit
Vil til hver en tid anbefalde dette flyselskab til alle

• Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Allan S

Anmeldt for 17. februar 2018

KLM er et glimrende luftfartsselskab. I modsætning til lavprisselskaberne er der mere plads, bedre betjening og forplejning ombord. Man skal heller ikke betale for at få sin kuffert med.

Tak, gert6450
Anmeldt for 14. februar 2018

Fin og hurtig flyvetur til Amsterdam, her skulle vi videre til Rom. KLM klarede fint, men vores kufferter kom 2½ dag senere frem til hotellet. Det var vel handling-firmaet i Amsterdam, som lavede kludder?
Fly og service ombord er ok, det andet er øv.

• Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Bent K
Anmeldt for 7. februar 2018

Bruger normalvis KLM på ture til Nicaragua. Der er altid fin og god services. Rejser normalt ud af Aalborg og så over Amsterdam. Hjemturen var begunstiget af meget rygvind hvilket gjorde at selve flyve tiden over Atlanten var godt en timer hurtigere end normalt

Tak, Anders C
Anmeldt for 4. februar 2018

Venligt og serviceminded personale, afgang til tiden. Nogenlunde med plads selvom det er en flyvning på 13 timer. Ok forplejning

Tak, Lene N