“God service og dejlig fly”
Anmeldelse af KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 7. december 2017

VI fløj med Delta airlines, hvilket var gennem KLM. Der var et fantastisk personale både på ud- og hjemrejsen, hvor der var plads til hyggelige drillerier - et modent personale. Desuden fløj vi med KLM fra Billund til Amsterdam og retur, hvor servicen ligeledes var i top. Flyene var på hele rejsen var rene, velholdte og rumlige. Vil til enhver tid vælge at rejse med KLM.

Tak, vibekeandersen2016

Anmeldt 7. december 2017 fra mobile enheder

Kort flyvning med 1 skifte. Begge fly afgik og ankom til tiden. Service forventelig uden hverken at skuffe eller imponere. Samme med plads ombord. Skrigende småbørn er det svært at klandre flyselskabet for.

Tak, johnkornmaal
Anmeldt 7. december 2017

det var da en god oplevelse men meget lang sad i flyet i 15 timer vi var nede i Angola og fik tanket nogle gik og andre kom , vi fik meget mad næsten for meget , det var dejlig mad ,sød betjening stor ros til dem

Tak, BentEjby
Anmeldt 7. december 2017

EN del af større rejse. vi tog til USA, og med afgangs fra Billund til Amsterdam.
Derfra var det med Delta Airline( usa selskab) og det kan vi godt anbefale til andre.
god service, forplejning m.v. også Ok. flysæderne, var med rimelig plads.
hjemrejse fra USA, gik via paris lufthaven, og var med Delta airline, så alt OK.

Tak, Bojel
Anmeldt 6. december 2017

Meget for pengene, selvom turen var kort, blev der serveret et lille måltid, hvilket man ikke havde forventet. Venlig og smilende personale, helt igennem en tur der kan anbefales.

Tak, ul1969