“Billund-Amsterdam-Istanbul”
Anmeldelse af KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 14. november 2017

Hurtig check in og boarding i Billund. Var eneste passager på business class, så purseren brugte al sin tid på servicering og opvartning. Intet blev overladt til tilfældigheder, så der manglede absolut ikke noget på turen. Ventetid i Amsterdam blev tilbragt i KLM Crown Lounge som har et fint udvalg af mad og drikke. Hurtig boarding på flyet til Istanbul. Meget fint service hele vejen fra purseren og det øvrige personale.

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, 1Surveyor

Anmeldt 7. november 2017 fra mobile enheder

Vi skulle på en lille smuttur til Amsterdam. Der var ingen forsinkelser, og personalet var smilende og imødekommende. Vi fik en god snack, en lille wrap med spinat og ost, i forhold til det meste andet flymad vi har prøvet. Tager gerne KLM igen

Tak, louisenej
Anmeldt 24. oktober 2017 fra mobile enheder

KLM var igen et godt selskab at flyve med. Venligt personale og god komfort. Maden var rigtig fin og mulighed for at hente vand og andet undervejs var udmærket. Selv med lidt turbulens var piloterne straks parat med oplysninger

Tak, Hans K
Anmeldt 24. oktober 2017

Flyet fra Edinburgh til Amsterdam, hvor vi skulle skifte fly var forsinket og vi nåede ikke vores fly i Amsterdam.
Dette bevirkede at vi ikke nåede hjem til Danmark til 90 års fødselsdag hos min far.
Øv Øv
Vi fik en kompensation i for af madkuponer

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, lenebrandsborg
Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Servicen hele vejen rundt er virkelig god.
Mad, snack og drikkevarer spares der ikke på denne 8 timers flyvetur. Underholdning ombord er et ganske flot udvalg af film, spil mm.
Jeg er yderst tilfreds med min oplevelse med KLM og jeg vil fremover gerne rejse med dem.
Giver hermed de allerbedste anbefalinger.

Tak, Tina M