Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Dårlig kundeservice”
Anmeldelse af KLM Royal Dutch Airlines


Anmeldt 4 uger siden

Vi skulle flyve retur fra Manchester via Amsterdam til Billund. Da vi sad i lufthavnen i Manchester fik vi besked om at vores connecting flight fra Amsterdam til Billund var aflyst pga. dårligt vejr i Amsterdam. Vi forsøgte i flere omgange at komme i kontakt med KLM via telefon, i lufthaven i Manchester og ved gaten i Manchester at komme i kontakt med KLM og få ombooket vores flyvning, så vi ikke kom til at strande i Amsterdam - uden held
Det lykkedes først da flyet fra Manchester til Amsterdam også blev forsinket og vi fik kontakt med purseren på flyet at det lykkedes at få KLM i tale. Vi blev endeligt ombooket, så KLM sparede hotel og forplejning til os og vi fik mulighed for at komme hjem den dag uden at skulle spilde en dag i Amsterdam og miste en arbejdsdag.
Pursens håndtering af situationen løfter anmeldelsen op på 2. Fair nok at flyvningen er aflyst pga. dårligt vejr, men det er ikke godt nok at man ikke kan komme igennem til kundeservice eller at man ved gaten er proaktive om at håndtere situationen i stedet for at blot ville sende os til Amsterdam, hvor vi så ville strande

Tak, Flemming J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelse
Anmeldelser (12.144)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

6-10 af 12.144 anmeldelser

Anmeldt 13. september 2017

Et forholdsvist velrenommeret flyselskab, der efter min subjektive holdning ikke kan tillade sig, at have en så ringe Business class sæde komfort i deres a330-200,
1 dags forsinkelse på alt indtjekket bagage på udturen.
1 stk. klapvogn, foreløbig forsinket 4 døgn efter hjemkomst.
Forhåbentlig er vi kun uheldige, men jeg vil ikke anbefale selskabet.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, gamdrup2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 10. september 2017 fra mobile enheder

Fløj fra Billund via Amsterdam til Manchester. Alt fungerede og vi var fremme lidt tidligere end planlagt. Fin service om bord, kort connection i Amsterdam som passede fint til den transfer vi havde.
Service om bord var fin uden at være extraordinær

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Flemming J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 6. september 2017

God betjening og booking med afbestilling alt var i sin skønneste orden, og skiftet i Amsterdam også alt var fint og i orden, så jeg tager snart en tur igen.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Kristian K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 5. september 2017

Normalt ville jeg rate KLM som ét af de bedste flyselskaber - indtil ...
Flyet kl 22,45 til Amsterdam aflyses i Toronto og efter en helt indholdsløs orientering (der kun var en strøm af undskyldninger) af et par purunge ground-crew assistenter, overlades alle passagerer næsten til deres egen skæbne. KLM har overgivet handling af hele det skabte kaos til et lokalt servicefirma, hvilket betød at vi kunne checke ind på et motel kl. 04,30 om morgenen. Jeg måtte selv ringe til Amsterdam for rebooking - tidligste mulige var 48 timer senere! Dagen efter - KLM's lokale servicepartner udsender på vegne KLM flere forkerte meddelelser om nye flytider og KLM's egne ansatte er stadig usynlige. Aldrig har jeg været ude for så talentløs en håndtering af en flyaflysning og parolen må være: BRUG ALDRIG KLM PÅ NORDAMERIKANSKE RUTER. KLM har ingen flight-centre i Nordamerika og når der opstår aflysninger er der hverken hjælp eller information fra KLM.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Chiquala
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.