“Fin og god service”
Anmeldelse af KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 12. august 2017

På en rejse fra Danmark til Rom fløj vi med KLM både frem og tilbage. Efter afgangen fra Aalborg, opdagede jeg, at jeg havde mistet min pung i Security området. Ved kabinepersonalets store hjælp, fik de kaptajnen til at kontakte lufthavnen i Aalborg, som hurtigt fandt min pung og tog den i opbevaring, til jeg fem dage senere vendte tilbage. Der var fin og hurtig service fra personalet, og jeg kunne afslappet fortsætte min rejse. I forbindelse med en motordefekt på hjemvejen, måtte flyet gå tilbage til Amsterdam. Kaptajnen og kabinepersonalet håndterede situation fint og professionelt og gav fin og dækkende orientering, så der aldrig på noget tidspunkt opstod panik hos passagererne. Lidt vand drikke havde dog været ønskeligt i den situation, hvor vi ventede i flyet, ligesom maden var den samme kedelige servering.

Tak, Lars M

Anmeldt 4. august 2017 fra mobile enheder

Man kan fint checke ind hjemme fra, men bagage mærker kan ikke printes ud i selvbetjening standerne i lufthavnen i Aalborg, som man kan ved mange selskaber. Her skal man absolut stå i en lang kø for at få vejret bagagen inden mærkerne udleveres.
Servicen ombord på flyet fejler ikke noget, og selv på en kort strækning får man en kop kaffe og et stykke kage. Dejligt at ikke alle sparer enhver form for luksus væk i jagten på profit.

Tak, Christian Mølle... N
Anmeldt 28. juli 2017

Servicen på selve flyet var helt i top, men den obligatoriske mellemlanding i Amsterdam lufthavn viste sig at være lidt af et mareridt.
Vi besluttede os får at spise aftensmad på en af restauranterne i lufthavnen, mens vi ventede på næste afgang. Da vi har fået maden, opdager vi at gulvet omkring os er levende med mus der pibler frem og tilbage. På ingen måde en god madoplevelse og fødevare sikkerheden kunne der i den grad også drages tvivl omkring.

Tak, _trineshjensen
Anmeldt 15. juli 2017

vi skulle flyve med dem og var inde for at finde ud af hvor meget begage i måtte have med men der stod pludselig vi ikke hvade bagage med i vores pris hvilket vi havde betalt for at have vi skrev så til dem hvordan vi skulle forholde os og de svarede hurtigt tilbage vi skulle kontakte dem vi havde bestilt ved hvilket iv gjorde og fik også rette op på misforståelsen og da det var iorden skrev klm selv til os at de kunne se at der nu var tilføjet bagage til vores booking og at de glæde sig til at have os ombord.

Tak, Charlotte P
Anmeldt 6. juli 2017

Har fløjet med dette selskab rigtigt mange gange, både på korte og på langdistance ruter. Servicen har altid været i top. Har en enkelt gang strandet i Amsterdam på vej hjem fra Manilla, også her fik vi en super service med indkvartering på 1ste klasse.. på hotellet var kokken gået hjem i seng, men han blev kaldt på arbejde igen og der blev disket op med lækkerier.
Vil til enhver tid foretrække dette selskab.

Tak, Peter J