Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Kæmpe katastrofe ”
Anmeldelse af Iberia


Anmeldt for 1. juli 2017 fra mobile enheder

1 time og 45 min for indtjening af begage! Skulle løbe til gaten for at nå flyet fordi deres pasonale er så langsomme ALDRIG Iberia igen!

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Kristoffer J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (11.094)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

5-9 af 11.094 anmeldelser

Anmeldt for 5. oktober 2016

Ved indcheckning fik vi at vide at der var forsinkelse på lidt mere end 4 timer, uden at vi fik noget at vide om vores rettigheder. Vi fik en "spisebillet", Kr. 115,00 som med lufthavnspriser batter som en skrædder i h......, på den stod at det var på grund af tekniske problemer.
Det er ikke specielt nemt at gøre krav på sine rettigheder ved forsinkelser på Iberias hjemmeside, der var hele tiden noget galt, an error, lige meget hvad man gjorde.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
1  Tak, Robert A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 29. september 2016 fra mobile enheder

Vi var 8 personer i en gruppe og vi kunne ikke benytte automatisk udskrivning af boardingcard. Hvis du er over 175 cm i højden vil jeg fraråde økonomi klassen. Jeg er 192 cm og kunne sidde med benene bagved sædet foran mig. Jeg måtte sidde skævt i sædet med fødderne ude på midtergangen, og jeg måtte rejse mig hver gang salgsvognene skulle forbi.
Det var ikke muligt at upgrade til Madrid fra CPH, men dog på hjemturen fra Madrid mod at betale 30€ for hver for min hustru og jeg.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Peder J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 1. august 2016 fra mobile enheder

De er håbløse til at komme med informationer inden Bording, så ingen ved hvor de skal stå i kø eller ikke stå i kø??
Stueradresserne er meget lidt hjælpsomme og har kun fokus på at få deres job klaret frem for at yde service, så som at træde til side hvis man skal forbi.
Madforgiftning behøver jeg sige mere!

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Kristine J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 1. august 2016

Havde købt billet med Iberia til PMI retur fra CPH. Vi endte op med Vueling på udturen og Iberia Express på hjemturen. Iberia Express ville have EUR 30,- pr. kuffert på hjemturen, hvilket for 4 mennesker havde været EUR 120,- Efter en del diskussion ved indcheckningen "slap" vi med EUR 30,-

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Eivind J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.