“Godt med benplads.”
Anmeldelse af Garuda Indonesia

Anmeldt 12. oktober 2017

Meget smilende og imødekommende personale.
Maden er OK, manglede ikke noget.
Godt underholdningsprogram.
Havde i hele taget en meget god oplevelse.

Tak, Renethomsen1

Anmeldt 17. august 2017

På en 3 ugers rundtur i Indonesien har vi fløjet rigtigt meget med Garuda Indonesia. Flyene er af international standard, og i rigtig pæn stand. Personalet er overordentligt venlig og serviceminded. Hvis man flyver meget bliver forplejningen ombord lidt monotont

Tak, Knud S
Anmeldt 19. juli 2017

Check in var nemt, vi havde 2*30kg bagage, hvor der ingen restriktioner var på antallet af bagage. Så længe det til sammen gav maks. 60 kg. Det gav mig mulighed for at tage et instrument med. Lækkert!

Maden ombord var god, benpladsen fin, underholdning god. Underholdningssystemet var lidt svært sat op, men når man først fandt ud af det, var det helt fint.

Den eneste ulempe var at vi på vores (min kone og jeg) udrejse, blev sat på hver vores side ad gangen. Personale var dog søde til at finde en plads hvor vi kunne sidde sammen.

Tak, Kristoffer K
Anmeldt 24. april 2017

Middelmådige sæder og maden ombord er direkte pinlig og kun noget man gider spise, hvis man er meget sulten.

Har du en lighter i lommen, så bliver den konfiskeret når der flyves indenrigs i Indonesien.
Meget underlig regel, når man må rejse med lighter på uderigs forbindelser.
Frygtelig meget hysteri omkring sikkerhedskontrol og lige så belastende for kunderne som i mange andre lufthavne

Tak, Erik R
Anmeldt 29. september 2016

Vi var tre piger der havde en lidt uheldig rejse, men kom så på business class ved Garuda. Det var super godt. Maden var lækker, servicen var god og masser af benplads. Det var første gang jeg fløj på business class, så det var en VILDT fed oplevelse!

Tak, Maria H