“Gentagne forsinkelser ved fly til og fra Berlin”
Anmeldelse af Eurowings

Anmeldt 30. september 2017

Den akutte situation hvad fly angår i Tyskland er horribel: strejker hos Airberlin, aflyste fly hos Ryanair har ført til overbelastning af Eurowings: jeg var med fly 3 gange tur/retour fra Køln til Berlin i september måned og ingen af turene forløb præcist.
For at klare passagerpræsset er stolerækkerne åbenbart skubbet sammen, så mennesker med længere ben knapt nok kan sidde.
Og personalet virkede stresset!

Tak, mpetersenbraun

Anmeldt 30. august 2017

Fremragende til prisen - præcis, høfligt og venligt personale. Vi fik mere end forventet. Lav pris og gode rejsetidspunkter gjorde at vi fik meget ferie på få dage

Tak, NielsJuelNielsen
Anmeldt 30. august 2017

Det var OK, der var det der var behov for men så heller ikke mere. Kan sagtens leve med på kortere rejser, men ved længere rejser, forventer jeg mig mere comfort og service.

Tak, Flemming V
Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Vi gik til gaten i Hamborg men da vi nåede frem havde de ændret gate så en lang række gæster måtte vende om og gå et stykke tilbage. I gaten var der ingen info om forsinkelse men vi stod og gloede. Da boarding begyndte blev folk lukket ind forrest i flyet men efter ca 10 min blev bagdøren også åbnet og det gav kaos i gangen da folk skulle forbi hinanden.
Da vi endelig var klar til at lette (25 minutter efter planen) skulle vi vente på at blive skubbet ud.... og åbenbart skulle vi vente på andre fly fik samme tur så vi blev mere end en time forsinket. Det er for meget når turen kun tager 1 time og 20 min.
Personalet i flyet var dog søde og sjove men alt det andet var amatøragtigt.

Tak, Heidi J
Anmeldt 30. juli 2017

Booking på nettet er OK uden problemer. 30 min forsinkelse ud af Hamburg og det samme på returrejse. Ventede næsten 1 time på bagage i Hamburg. Service ombord er fin.

Tak, Hans8543