Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Det var ok.”
Anmeldelse af Etihad Airways


Anmeldt 9. december 2017

Har rejst en del gange via Qatar, for at komme til Bangkok, men sidst var vi via Abu Dhabi, og det var som sådan ok, dog er lufthavner i Abu Dhabi ikke noget at skrive hjem om, når man tænker over at de gerne vil tiltrække en del flere kunder der bruger dem på vej med østen. der er stort ingen service at få, og der er ikke ret rent. Det samme gæller for deres fly, selv om de er nye, er de ikke rene. Og det skuffer mig lidt. Men hvad kan man forlange til den pris.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Carsten I
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EtihadHelper, Manager hos Etihad Airways, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. december 2017
Google Oversæt

Hello Carsten, thank you for your feedback. We appreciate you took your time writing about your experience. *Ela

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Skriv en anmeldelseAnmeldelser (11.238)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

9-13 af 11.238 anmeldelser

Anmeldt 9. oktober 2017

Ok selskab rejste fra Abu Dhabi til Singapore og retur med
Etihad airways, rimeligt billigt men deres rejse partner air Belin
absolut darligste,jeg har rejst med,rejste med air Belin fra cph
til Abu Dhabi,og en time forsinket.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Benny P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EtihadHelper, Manager hos Etihad Airways, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. oktober 2017
Google Oversæt

Thank you for your feedback about Etihad. If you have any questions regarding Etihad you can contact us on our social media channels. We hope to see you again on board. *Marc

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 11. september 2017

God oplevelse at flyve med Etihad airways. Personalet er venligt og imødekommende, og både afgang- og ankomsttid passede med planen.
Bespisningen ombord er god.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, JosefineB112
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EtihadHelper, Manager hos Etihad Airways, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. september 2017
Google Oversæt

Hello Josefine, thank you for your big compliments and your full star rating. We appreciate you took your time writing about your experience with us. It’s always good to hear our guests enjoyed their time with us. Thank you so much. *Ela

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 21. februar 2017 fra mobile enheder

Vi fik fantastisk dårlig information var 3 timer forsinket, inden vi startede, Dette gjorde at vi igen blev forsinket fra Abu Dhabi, der fik vi morgenmad som kun bestod af en lille kop kaffe og en croissant. Vi endte med at være 9 timer forsinket inden vi nåede til København. Har overhovedet Ikke fået nogen erstatning. Undgå dette flyselskab. Må kraftigt frarådes.
Birthe og Lasse
Danmark

    • Sædekomfort
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
1  Tak, Lasse H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EtihadHelper, Manager hos Etihad Airways, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. februar 2017
Google Oversæt

Hi Lasse H,

Thank you for your feedback. Do you have a case number you can share with us via private message so we can follow up on this for you? *Sky

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 16. juni 2016

Ikke noget at udsætte på Etihads flyvninger - følte mig tryg ombord og eksemplarisk servering af venligt personale.

    • Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Renlighed
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
1  Tak, Lene593
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
EtihadHelper, Manager hos Etihad Airways, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. juni 2016
Google Oversæt

We are happy to hear you had an enjoyable experience while travelling with us.

Let us know when you are next flying Reimagined :)

Thanks,

Jem

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC