“asdasdasdas”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt 18. marts 2021

sf fsdfaef s f fdf fer gse fd gE F FDF F WEFE SFSDF FSE FE gd fas fsdff rs gdbse fegf s gd gdf f bwge gbfg tsebe gbf rfg erbwe fdf gw3 ger gwegtr tweegw erg 3 fbfg gfwger ger rb 3gwe rer g3 fer gfw3 fgergwewferg

Rejsedato: september 2020
1  Tak, mohammedbJ9165FY

Anmeldt 3. januar 2021 fra mobile enheder

Prøvede en opgradering til Business Klasse fra CPH til DXB. Indstillingen på sædet virkede ikke på armlænet, men kun på skærmen, som sidder på væggen. Dvs. at jeg skulle hele tiden stå op for at indstille mit sæde. Senere på flyvningen virkede skærmen slet ikke. Stewardessen prøvede at hjælpe uden held. Hun efterspurgte min mail, som blev skrevet ned, hvor hun lovede at jeg nok skulle høre fra dem. Jeg skrev en klage på deres hjemmeside. Eneste jeg har hørt er, at de har modtaget mailen og vender tilbage. Jeg vil slet ikke anbefale Emirates. Da jeg rejste hjem til CPH gjorde jeg check-inn opmærksomme på dette, hvor medarbejderen sagde, at han ikke kunne gøre noget. Jeg spurgte om ekstra benplads i økonomi, hvor han sagde ok. Da jeg kommer ombord er det et ganske almindeligt sæde . Jeg er rasende over et løgnagtigt selskab, som det er blevet. Jeg har mindst flyvet 20 gange med det, men de har virkelig gået ned for dem. Qatar Airways' business klasse er i en anden klasse ift. Emirates. Her bliver man forkælet. Desværre flyver de ikke til DXB.

Rejsedato: december 2020
1  Tak, Laroub
Anmeldt 6. juni 2020

Det var en helt vild oplevelse at flyve. God service, mad og total oplevelse.
Hvis man skal prøve at flyve på business class, kan dette selskab varmt anbefales.

Rejsedato: januar 2020
1  Tak, knum4
Anmeldt 16. marts 2020

Usædvanlig høj service og betjening ombord! Entertainments med stor valgfrihed af film og musik! Priserne bestemt konkurrence dygtige! Et af de bedste flyselskaber jeg har fløjet med!

Rejsedato: marts 2020
    • Mad og drikkevarer
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, Gert N
Anmeldt 16. marts 2020 fra mobile enheder

Godt selskab, med god service. Mere plads end normalt. Godt udvalg af mad og drikke, bl.a til børn. Fløj til tiden. Godt inflight entertainment. 30kg indtjekket bagage. Billetterne ikke i den billige ende, men fair nok priser, holdt op imod hvad man får.

Rejsedato: maj 2019
2  Tak, Hammer152