“Total oplevelse”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt 6. juni 2020

Det var en helt vild oplevelse at flyve. God service, mad og total oplevelse.
Hvis man skal prøve at flyve på business class, kan dette selskab varmt anbefales.

Rejsedato: januar 2020
Tak, knum4

Anmeldt 16. marts 2020

Usædvanlig høj service og betjening ombord! Entertainments med stor valgfrihed af film og musik! Priserne bestemt konkurrence dygtige! Et af de bedste flyselskaber jeg har fløjet med!

Rejsedato: marts 2020
Tak, Goerdi
Anmeldt 16. marts 2020 fra mobile enheder

Godt selskab, med god service. Mere plads end normalt. Godt udvalg af mad og drikke, bl.a til børn. Fløj til tiden. Godt inflight entertainment. 30kg indtjekket bagage. Billetterne ikke i den billige ende, men fair nok priser, holdt op imod hvad man får.

Rejsedato: maj 2019
Tak, Hammer152
Anmeldt 14. marts 2020

Vi havde betalt næste 2.000 for at kunne sidde på 1 sal hvor der kun er 2 sæder i en række. De blev ændret så vi skulle sidde nede og de eneste sæder vi kunne få med 2 sæder fra med ekstra benplads. Maden var virkelig kedelig, også selvom man får rigtig bestik - ellers var det også umuligt at skære i kødet. Drikkevare er gratis, men udvalget er meget småt.

Rejsedato: marts 2020
Tak, LisaBjo
Anmeldt 11. marts 2020

Jeg havde forventet mere af Emirates på grund af de ellers gode anmeldelser. Forstår slet ikke, hvorfor de rates højere end f.eks. Singapore Airlines. Såvel maden som servicen var middelmådig.

Forstår ikke hvorfor man på natfly med afgang kl 24 først serverer aftensmad ca. 2 timer efter vi var lettet og samtidig mener det er nødvendigt at vække passagerer for at spørge om man vil have mad, når man signalerer med sovemaske, ørepropper og tæppe, at man faktisk bare gerne vil sove. Det samme gentager sig om morgenen. Så selv på en 10 timers flyvetur var der ikke mulighed for mere end max 5 timers sammenhængende søvn. Det må kunne gøres bedre.

Rejsedato: februar 2020
1  Tak, ElsebethHT