“Skuffende oplevelse”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt 14. marts 2020

Vi havde betalt næste 2.000 for at kunne sidde på 1 sal hvor der kun er 2 sæder i en række. De blev ændret så vi skulle sidde nede og de eneste sæder vi kunne få med 2 sæder fra med ekstra benplads. Maden var virkelig kedelig, også selvom man får rigtig bestik - ellers var det også umuligt at skære i kødet. Drikkevare er gratis, men udvalget er meget småt.

1  Tak, LisaBjo

Anmeldt 11. marts 2020

Jeg havde forventet mere af Emirates på grund af de ellers gode anmeldelser. Forstår slet ikke, hvorfor de rates højere end f.eks. Singapore Airlines. Såvel maden som servicen var middelmådig.

Forstår ikke hvorfor man på natfly med afgang kl 24 først serverer aftensmad ca. 2 timer efter vi var lettet og samtidig mener det er nødvendigt at vække passagerer for at spørge om man vil have mad, når man signalerer med sovemaske, ørepropper og tæppe, at man faktisk bare gerne vil sove. Det samme gentager sig om morgenen. Så selv på en 10 timers flyvetur var der ikke mulighed for mere end max 5 timers sammenhængende søvn. Det må kunne gøres bedre.

Rejsedato: februar 2020
1  Tak, ElsebethHT
Anmeldt 11. marts 2020 fra mobile enheder

Fantastisk tur... lækker mad...god service...gode film...komfort.
Helt klart ikke sidste gange jeg rejser med dem.

2  Tak, 626viktorianord
Anmeldt 10. marts 2020

Fløj med A380 fra København til Dubai hvilket var en rigtig god oplevelse. Opgradere til upper deck hvilket kan anbefales.

Rejsedato: februar 2020
2  Tak, GunnarC200
Anmeldt 10. marts 2020

God service både om bord og ved check in. Man føler sig velkommen. Vi fløj til tiden både til og fra Dubai, dejligt.

Tak, sjptak2018