“Skuffet over service”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt 11. marts 2020

Jeg havde forventet mere af Emirates på grund af de ellers gode anmeldelser. Forstår slet ikke, hvorfor de rates højere end f.eks. Singapore Airlines. Såvel maden som servicen var middelmådig.

Forstår ikke hvorfor man på natfly med afgang kl 24 først serverer aftensmad ca. 2 timer efter vi var lettet og samtidig mener det er nødvendigt at vække passagerer for at spørge om man vil have mad, når man signalerer med sovemaske, ørepropper og tæppe, at man faktisk bare gerne vil sove. Det samme gentager sig om morgenen. Så selv på en 10 timers flyvetur var der ikke mulighed for mere end max 5 timers sammenhængende søvn. Det må kunne gøres bedre.

1  Tak, ElsebethHT

Anmeldt 11. marts 2020 fra mobile enheder

Fantastisk tur... lækker mad...god service...gode film...komfort.
Helt klart ikke sidste gange jeg rejser med dem.

Rejsedato: marts 2020
2  Tak, 626viktorianord
Anmeldt 10. marts 2020

Fløj med A380 fra København til Dubai hvilket var en rigtig god oplevelse. Opgradere til upper deck hvilket kan anbefales.

2  Tak, GunnarC200
Anmeldt 10. marts 2020

God service både om bord og ved check in. Man føler sig velkommen. Vi fløj til tiden både til og fra Dubai, dejligt.

Rejsedato: marts 2020
Tak, sjptak2018
Anmeldt 10. marts 2020

Endnu engang rejste vi til Thailand med Emirates.
Denne rute er valgt for at kunne nappe rejsen over i to ca. lige lange ture hver vej.
Hvis man rejser direkte er der ca. 11 timer i et træk, og nogle i vores selskab bryder sig ikke om den tanke.
Den overvejende årsag er dog at Emirates leverer den service ombord som vi er meget glade for. Betjeningen er særdeles venlig og hjælpsom. Der tales ca. 15-18 sprog blandt personalet, så man er godt dækket ind hvis man virkelig har behov for at skulle snakke med personalet.
Bagagen er inkluderet i billetten, maden er lækker og inkluderet i billetten. underholdningssystemet er godt og har et stort blandet indhold, og er inkluderet i billetten.
Så er billetten sikkert dyrere vil nogle sige. Og det kan være rigtigt i nogle tilfælde, vi har dog oplevet at der de gange vi har været afsted, højst har været et par hundrede kr. til forskel.
Så vi er indtil videre meget glade for at rejse med Emirates. Og har et par gange taget et døgn eller mere i Dubai når vi nu alligevel kom forbi.

1  Tak, Lars K