“Behagelig rejse”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt 10. marts 2020

Endnu engang rejste vi til Thailand med Emirates.
Denne rute er valgt for at kunne nappe rejsen over i to ca. lige lange ture hver vej.
Hvis man rejser direkte er der ca. 11 timer i et træk, og nogle i vores selskab bryder sig ikke om den tanke.
Den overvejende årsag er dog at Emirates leverer den service ombord som vi er meget glade for. Betjeningen er særdeles venlig og hjælpsom. Der tales ca. 15-18 sprog blandt personalet, så man er godt dækket ind hvis man virkelig har behov for at skulle snakke med personalet.
Bagagen er inkluderet i billetten, maden er lækker og inkluderet i billetten. underholdningssystemet er godt og har et stort blandet indhold, og er inkluderet i billetten.
Så er billetten sikkert dyrere vil nogle sige. Og det kan være rigtigt i nogle tilfælde, vi har dog oplevet at der de gange vi har været afsted, højst har været et par hundrede kr. til forskel.
Så vi er indtil videre meget glade for at rejse med Emirates. Og har et par gange taget et døgn eller mere i Dubai når vi nu alligevel kom forbi.

1  Tak, Lars K

Anmeldt 10. marts 2020 fra mobile enheder

Fly A380 fra København til Dubai var ret fedt. Et nyere fly. God benplads på upper deck, som klart kan anbefales. Stort toilet. Følte jeg rejste på business class.

Tak, 941vibekem
Anmeldt 10. marts 2020

Valgte igen at betale lidt eksra for flybilletten bare for at få lov til at flyve med 380eren på den enestrækning via dubai,,,sad på økonomiklasse men det føltes stadig som luxus,,,brede sæder, god benplads, storbunderholdningsdkærm,,kun maden skuffede lidt på denne flyrejse,,ingen støj fra motorerne, ingen mærkbar turbulens, sikkert pga størrelsen på 380.

Rejsedato: marts 2020
1  Tak, tralalars
Anmeldt 10. marts 2020

Fin tur, fin service, gode sæder på nær de sæder vi betalte ekstra for. Der var ekstra benplads men sæderne var meget smalle så man følte sig helt fastlåst

Tak, 611marianner
Anmeldt 28. februar 2020

vi var 11 personer som fik en super oplevelse og hvor børnene straks efter start fik personales opmærksomhed og fik udleveret en pakke med forskellige aktiviteter. Børnene fik først mad og derefter de øvrige gæster . Alt i alt en herlig oplevelse og flyvemaskinen var næste ny. Præcis afgang både på udturen som hjemturen.
Kan varmt anbefale Emiraterne.

Tak, torbenk20