“Flyrejse til Dubai”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt 10. marts 2020 fra mobile enheder

Fly A380 fra København til Dubai var ret fedt. Et nyere fly. God benplads på upper deck, som klart kan anbefales. Stort toilet. Følte jeg rejste på business class.

Tak, 941vibekem

Anmeldt 10. marts 2020

Valgte igen at betale lidt eksra for flybilletten bare for at få lov til at flyve med 380eren på den enestrækning via dubai,,,sad på økonomiklasse men det føltes stadig som luxus,,,brede sæder, god benplads, storbunderholdningsdkærm,,kun maden skuffede lidt på denne flyrejse,,ingen støj fra motorerne, ingen mærkbar turbulens, sikkert pga størrelsen på 380.

Rejsedato: marts 2020
1  Tak, tralalars
Anmeldt 10. marts 2020

Fin tur, fin service, gode sæder på nær de sæder vi betalte ekstra for. Der var ekstra benplads men sæderne var meget smalle så man følte sig helt fastlåst

Tak, 611marianner
Anmeldt 28. februar 2020

vi var 11 personer som fik en super oplevelse og hvor børnene straks efter start fik personales opmærksomhed og fik udleveret en pakke med forskellige aktiviteter. Børnene fik først mad og derefter de øvrige gæster . Alt i alt en herlig oplevelse og flyvemaskinen var næste ny. Præcis afgang både på udturen som hjemturen.
Kan varmt anbefale Emiraterne.

Tak, torbenk20
Anmeldt 27. februar 2020 fra mobile enheder

God service - god kvalitet - skønt ikke af blive behandlet som kvæg - så føler jeg der hos Ryanair.
Rejste med A380 skønt fly

2  Tak, Madglaede