“fly Fra cph til Hanoi”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt 10. marts 2020

Fin tur, fin service, gode sæder på nær de sæder vi betalte ekstra for. Der var ekstra benplads men sæderne var meget smalle så man følte sig helt fastlåst

• Underholdning om bord
Tak, 611marianner

Anmeldt 28. februar 2020

vi var 11 personer som fik en super oplevelse og hvor børnene straks efter start fik personales opmærksomhed og fik udleveret en pakke med forskellige aktiviteter. Børnene fik først mad og derefter de øvrige gæster . Alt i alt en herlig oplevelse og flyvemaskinen var næste ny. Præcis afgang både på udturen som hjemturen.
Kan varmt anbefale Emiraterne.

Tak, torbenk20
Anmeldt 27. februar 2020 fra mobile enheder

God service - god kvalitet - skønt ikke af blive behandlet som kvæg - så føler jeg der hos Ryanair.
Rejste med A380 skønt fly

2  Tak, Madglaede
Anmeldt 27. februar 2020 fra mobile enheder

A380 er et skønt fly- herligt at der er så god plads til benene. Der var fin service om bord og ved indtjekningen.

1  Tak, 107vitaj
Anmeldt 21. februar 2020

Ok personale ombord.
Let med vin til maden, kan godt få spiritus drinks, men skal bede om det, ikke
Tilbud fra personale.

Rejsedato: januar 2020