“det fungere bare”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt 27. februar 2020 fra mobile enheder

God service - god kvalitet - skønt ikke af blive behandlet som kvæg - så føler jeg der hos Ryanair.
Rejste med A380 skønt fly

Rejsedato: februar 2020
2  Tak, Madglaede

Anmeldt 27. februar 2020 fra mobile enheder

A380 er et skønt fly- herligt at der er så god plads til benene. Der var fin service om bord og ved indtjekningen.

Rejsedato: februar 2020
2  Tak, 107vitaj
Anmeldt 21. februar 2020

Ok personale ombord.
Let med vin til maden, kan godt få spiritus drinks, men skal bede om det, ikke
Tilbud fra personale.

• Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
1  Tak, DayTrip531309
Anmeldt 16. februar 2020

Dejligt fly, god plads og en fantastisk fin service med alt hvad man kan ønske sig, lækkert med skærme ved hver siddeplads med film, musik, info og meget mere.
Rigtig hyggelig med dæmpet belysning om aftenen i kabinen og alt var rent og pænt.
Vil vælge Emirates igen, når vi igen vil til Dubai eller hvor det er muligt at flyve med det selskab.

Rejsedato: januar 2020
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding
2  Tak, frederikh0rsb_lj
Anmeldt 12. februar 2020

Fantastisk at flyve med Emirates. Flyets indretning, sæde, fantastisk personale, betjening, ALT er super!

Rejsedato: marts 2019
1  Tak, Ulla A