“Dejligt fly, god plads og en fantastik service om bord”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt 16. februar 2020

Dejligt fly, god plads og en fantastisk fin service med alt hvad man kan ønske sig, lækkert med skærme ved hver siddeplads med film, musik, info og meget mere.
Rigtig hyggelig med dæmpet belysning om aftenen i kabinen og alt var rent og pænt.
Vil vælge Emirates igen, når vi igen vil til Dubai eller hvor det er muligt at flyve med det selskab.

1  Tak, frederikh0rsb_lj

Anmeldt 12. februar 2020

Fantastisk at flyve med Emirates. Flyets indretning, sæde, fantastisk personale, betjening, ALT er super!

Rejsedato: marts 2019
Tak, Ulla A
Anmeldt 12. februar 2020

Har fløjet med Emirates 3 gange til Dubai. Første gang i deres Airbus 777, og efterfølgende i A380. Det var en fornøjelse alle tre gange, dog synes jeg at servicen var bedst første gang. Det skal ikke forstås som at der var dårlig service de andre gange, for det var der ikke. stewardesserne er flinke og imødekommende. Maden er god, og deres infoteinment, ICE, tilbyder en masse gode film og serier. Man kan godt mærke at der er lidt ekstra benplads i 380'eren. Kan absolut godt anbefale Emirates.

Rejsedato: april 2019
1  Tak, 105jesperk
Anmeldt 7. februar 2020

Vores tur med Emirates til Seychellerne var en god oplevelse - (KBH - Dubai i Airbus 380) super service, god mad (jeg havde valgt Indian vegetarisk og min mand emirates standard), fine sæder og god plads i kabinen, fin entertainment.

fra Dubai til Victoria - mindre fly men til gengæld ikke fuldt så vi sov på midtersæderne HELE VEJEN - det var fantastisk. Tror det reddede os fra jetlag på vores ferie.

Retur - stort set samme oplevelse. Dog var serviceniveauet og venligheden blandt personalet ikke helt på samme niveau på Airbus 380 fra Dubai til CPH som på vej ud.men alt i alt en rigtig god og behagelig oplevelse.

Tak, lottes730
Anmeldt 6. februar 2020

Simpelthen et af de bedste flyselskaber i verden, søde og smilende stewardesser/stewarder god underholdning på deres ICE system, god service inklusiv mad

Tak, Paul M