“perfekt”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt for 17. februar 2018

Præcis afgang---ankomst.Vi kunne checke ind 3 timer før afgang,så der var god til at nyde ventetiden i loungen.
Boeing 777-300 er et rigtigt godt fly

Tak, Kurt H

Anmeldt for 13. februar 2018

A380 er et super lækkert fly, service ombord er fin, men ikke bedre end de andre selskaber. Flyvetiden blev overholdt.
Vi mellemlande i Dubai hvor vi var i 3 dage, og derefter til Phuket, hjemturen mellemlandede vi i Dubai, ventetid ca 3 timer, men intet problem, Dubai lufthavn er en “fed” lufthavn, så tiden går hurtigt.
Kan bestemt anbefale Emirates.

Tak, Børge G
Anmeldt for 11. februar 2018 fra mobile enheder

Fløj til Sri Lanka over Dubai med Emirates . Alt var bare helt i orden. Dejlig mad og meget venligt kabinepersonale. Det var en stor Boeing A380,hvilket var virkelig lækkert. Der er pænt med benplads og og gode store toiletter. Dejligt når man skal flyve i mange timer. Underholdningsudvalget også pænt stort , der var endda tre danske film med på repertoiret. Alt i alt en dejlig oplevelse .

Tak, Tina S
Anmeldt for 11. februar 2018

Fløj som led i ferie til Thailand, Malaysia, Thailand med Emirats kæmpefly. Er stort meget stort, men alligevel får deb ca. 20 mands store besætning fra 18 forskellige land, der til sammen taler 21 sprog, det hele til at fungerer. Får flyttet rundt på skrigende børn m.v. Men kan ikke forstå, at man skal betale 602 danske kroner for at sikre sig to flysæder ved siden af hinden. Det blev gjort gratis på andre dele af denne ferietur - også med Emirates.

Tak, erlinghansen
Anmeldt for 10. februar 2018

Fire flyvninger på tre et halvt døgn er en anstrengende oplevelse, det kan der ikke være tvivl om, men alle fire flyvninger var med Emirates, hvilket gjorde oplevelsen rigtig meget bedre.
Rigtig god plads, selv for økonomiklasse, meget fin service og forbavsende god mad.
Meget fin service og opmærksomhed fra personalet og et uovertruffen entertainmentsystem gjorde flyvningerne bedre og mindre anstrengende end alle mine tidligere flyvninger

Tak, mike_clausen