“Hamburg-dubai”
Anmeldelse af Emirates

Anmeldt 1. juli 2016

Tjek in var hurtig, og vi fik lov til at tjekke en håndbagage ind som kuffert, så vi ikke skulle bære rundt på den, det plejer vi at gøre.
Flyveren var en 777-300
Fine pladser i den forest del, som jeg selv havde valgt.
Udover at den model larmer, så er alt rigtig godt, det er dog første gang at vi har været en lille smule skuffet over maden, den lammeret vi fik, var lidt kedelig og smagte for meget af carry, men ellers er alt godt, billigt og hurtigt, som det plejer, så vi vil bruge Emirates igen som vi allerede har gjordt flere gange.
Hamburg luft havn er en rigtig god størrelse, nem at finde rundt i og tysk grundighed, når det er bedst.
Afgik til tiden og ankom til tiden. Vi blev dog denne gang læsset af i busse og kørt ind til terminalen, men den var også ok. Aircondition i busserne var rigtig god og chaufføren kørte rigtig pænt.

Rejsedato: juni 2016
    • Mad og drikkevarer
    • Indtjekning og boarding
Tak, martin1104

Anmeldt 28. juni 2016

Jeg flyver rigtig meget med Emirates. Det er altid en fornøjelse. Servicen er helt i top. Altid venlige stewardesser, som ofte spørger om man mangler noget. Deres ICE TV er også helt i top med et bredt udvalg af film og musik. I det heletaget virker det på mig at de har check på det.

Rejsedato: februar 2016
Tak, sWeitling
Anmeldt 27. juni 2016

Fløj fra København over Dubai til Taipei i den nye Airbus 380 hvilket i sig selv var en dejlig oplevelse. Noget bedre benplads end man er vant til i de andre fly. Service var i top, manglede intet under hele turen selv om jeg har haft opfattelsen af at der blev sparet på mad og drikke ved andre selskaber var dette bestemt ikke tilfældet her.
Underholdningen var fin, måske en smule i underkanten til ialt 30 timers flyvning. Bestemt ikke sidste gang vi flyver med dem - på hjemturen talte personalet samlet mere end 20 sprog - vildt.

Rejsedato: juni 2016
    • Mad og drikkevarer
    • Indtjekning og boarding
Tak, FrankBisg
Anmeldt 28. maj 2016

Meget venlig personal. Masser af elektronisk underholdning om bord. Tiden flyver når man flyver med Emirat airlines. God service og god mad.

Rejsedato: marts 2016
Tak, Reza D
Anmeldt 18. maj 2016

Dejligt fly selskab.
God service, god mad og dejligt transit ophold i Dubai
Vi fik spisebilletter til begge mellemlandinger i Dubai. Her gik tiden hurtigt med shopping og middag

Rejsedato: april 2016
Tak, Eva D