“Super nemt”
Anmeldelse af easyJet

Anmeldt for 30. januar 2018 fra mobile enheder

Husk at få kigget det med småt igennem.
Vi ringede så vi fik pladser ved siden af hinanden.
Men søde og venlige personale.
Kan godt anbefales.

• Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, 872metter

Anmeldt for 6. december 2017

Det er en rejse gennem hele lufthavnen i Kbh. Fra metro og ned til kuffert drop in.
Derefter obligatorisk sikkerhedskontrol og så med Dansk vandrelaug til den billige terminal helt i den anden ende fra drop inn. Så kom den fordel easy jet byder at gå direkte ud af døren og op i flyveren. Rettidig afgang og ankomst hvor man går direkte ind i terminal fra flyver. Jeg hader når der bydes på kvægtransport med bus til og fra holdeplads.
Retur i København er bagageafhentning også længst væk fra vi stod af flyet. Her glædede vi os over at være rettidigt hjemme og at hele flyturen foregik med gode og høflige crew´s

1  Tak, niels b
Anmeldt for 6. december 2017 fra mobile enheder

Skulle på ferie med familien og prøvede Easyjet som jeg kun kan være tilfreds med. God pris. Søde medarbejdere og bedre service end forventet.

Tak, zahrao556
Anmeldt for 6. december 2017 fra mobile enheder

Min mor sidder i kørestol og derfor kom vi igennem fast line havd der gjorde vi kom hurtigt igennem så vi have tid til ikke og skulle stresse igennem lufthavnen da fly afgår fra den længs væk gate. Personalet var meget hjælpsom med og få min mor ombord på flyet

Tak, Casper-H-Denmark
Anmeldt for 6. december 2017 fra mobile enheder

Hurtigt, det tog kun 40 min. Man skal være OPS. På at gaten lukker 1/2 time før afgang. Bagagen kom hurtigt. Kunne tjekke ind 14 dage før via deres Aps

• Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Berit0606