“Motionsturen med EASY JET i CPH lufthavn”
Anmeldelse af easyJet

Anmeldt 6. december 2017

Det er en rejse gennem hele lufthavnen i Kbh. Fra metro og ned til kuffert drop in.
Derefter obligatorisk sikkerhedskontrol og så med Dansk vandrelaug til den billige terminal helt i den anden ende fra drop inn. Så kom den fordel easy jet byder at gå direkte ud af døren og op i flyveren. Rettidig afgang og ankomst hvor man går direkte ind i terminal fra flyver. Jeg hader når der bydes på kvægtransport med bus til og fra holdeplads.
Retur i København er bagageafhentning også længst væk fra vi stod af flyet. Her glædede vi os over at være rettidigt hjemme og at hele flyturen foregik med gode og høflige crew´s

Tak, niels b

Anmeldt 6. december 2017 fra mobile enheder

Skulle på ferie med familien og prøvede Easyjet som jeg kun kan være tilfreds med. God pris. Søde medarbejdere og bedre service end forventet.

Tak, zahrao556
Anmeldt 6. december 2017 fra mobile enheder

Min mor sidder i kørestol og derfor kom vi igennem fast line havd der gjorde vi kom hurtigt igennem så vi have tid til ikke og skulle stresse igennem lufthavnen da fly afgår fra den længs væk gate. Personalet var meget hjælpsom med og få min mor ombord på flyet

Tak, Casper-H-Denmark
Anmeldt 6. december 2017 fra mobile enheder

Hurtigt, det tog kun 40 min. Man skal være OPS. På at gaten lukker 1/2 time før afgang. Bagagen kom hurtigt. Kunne tjekke ind 14 dage før via deres Aps

• Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
Tak, Berit0606
Anmeldt 5. december 2017

Rejs ikke med easyjet! Du kan risikere, som mig, at strande i en fremmed lufthavn, hvor du bliver nægtet rejsen hjem, da easyjet har solgt flere billetter end de har pladser til. Du får NUL service, hjælp eller information om dine rettigheder. Er du heldig, får du en kompensation på ca 1800 et par uger efter hjemkomsten. De penge er ikke en gang nok til at købe en flybillet hjem med så kort varsel. Alt andet udgift må du selv klare.! Never Easyjet again:-(

• Sædekomfort
    • Kundeservice (f.eks. opførsel, omhu og hjælpsomhed)
    • Mad og drikkevarer
    • Benplads
    • Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Mehdi T