“Har været uden problemer for min familie !”
Anmeldelse af easyJet

Anmeldt 25. oktober 2017

Billigt og godt, har fået hvad vi har betalt for. Venligt flypersonale og god indtjekning både i København og London. Har brugt Easyjet 6 gange de sidste 7 år og vil fremover benytte Easyjet når ellers de beflyver de byer som familien gerne vil til.

Tak, Ole S

Anmeldt 20. oktober 2017

OK oplevelse. Uden at være prangende. Personale venligt og smilende samt et godt samspil. Besætningen KUNNE lide at være på arbejde. Kabinen ren og imødekommende....

Tak, warny2014
Anmeldt 24. september 2017

Spild af tid at skulle lave self check in. Man skal alligevel igennem en lang kø for at aflevere sin bagage.
Fly til tiden, og alt forløb som det skulle.

Tak, PoulNoer
Anmeldt 31. august 2017 fra mobile enheder

Hvis man er i tvivl om hvor ineffektive og ligeglade Italienerne er med flypassagerne.. (som forresten betaler deres løn..!!!) så skal man bare rejse en tur frem og tilbage.. de udviser en fuldstændig disrespekt.. og det er ligegyldigt om det er det ene eller andet flyselskab.. det er de ansatte Italienere ved tjek in som er problemet..
Vi rejser kun med fly.. fordi alternativet er at sidde i en bil i mange timer/døgn..

1  Tak, Kim A
Anmeldt 31. august 2017

Personalet havde ikke tid til andet end at tale med hinanden. Flyet var forsinket uden vi fik besked. ALLE der rejste sammen var blevet skilt ad i flyet. En familie på mor, far og to børn sad hver for sig. Vores ene billet var der fejl i stregkoden på, ingen gad hjælpe, det tog 3 kvarter at gå fra den ene skranke og medarbejder til den næste, for at få en billet vi kunne tjekke ind med. Alt skal der betales ekstra for bagage og at sidde sammen.

Tak, Jeanette N