“Bare transport”
Anmeldelse af easyJet

Anmeldt 24. september 2017

Spild af tid at skulle lave self check in. Man skal alligevel igennem en lang kø for at aflevere sin bagage.
Fly til tiden, og alt forløb som det skulle.

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, PoulNoer
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 31. august 2017 fra mobile enheder

Hvis man er i tvivl om hvor ineffektive og ligeglade Italienerne er med flypassagerne.. (som forresten betaler deres løn..!!!) så skal man bare rejse en tur frem og tilbage.. de udviser en fuldstændig disrespekt.. og det er ligegyldigt om det er det ene eller andet flyselskab.. det er de ansatte Italienere ved tjek in som er problemet..
Vi rejser kun med fly.. fordi alternativet er at sidde i en bil i mange timer/døgn..

Tak, Kim A
Anmeldt 31. august 2017

Personalet havde ikke tid til andet end at tale med hinanden. Flyet var forsinket uden vi fik besked. ALLE der rejste sammen var blevet skilt ad i flyet. En familie på mor, far og to børn sad hver for sig. Vores ene billet var der fejl i stregkoden på, ingen gad hjælpe, det tog 3 kvarter at gå fra den ene skranke og medarbejder til den næste, for at få en billet vi kunne tjekke ind med. Alt skal der betales ekstra for bagage og at sidde sammen.

• Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Tak, Jeanette N
Anmeldt 30. august 2017 fra mobile enheder

Turen hjem fra vores 14 dages rundrejse i UK, afgik fra Gatwick onsdag 23/8 kl. 14.00.
Medarbejderen ved skranken ved "EasyJet plus/speedy boarding" virkede lidt arrogant/nonchalant/overfladisk !
Vi var kommet for tidligt, så vi måtte også sidde og vente på, at vi kunne aflevere vores bagage.
Da vi også her havde valgt at betale for ekstra benplads, dvs. valgt sæder, så havde vi jo "speedy boarding", men igen er der jo ikke meget speedy over det...
Eneste "fordel" er, at man kommer ud som en af de første i flyet og kan få placeret sin håndbagage i ens "over head box".
Men vi følte igen, at vi fik fuld valuta for pengene.
Positivt, at vires bagage allerede kom på bånd 2, da vi var kommet hele vejen ude fra F gate.

Tak, Allan R
Anmeldt 30. august 2017 fra mobile enheder

Behagelig flyrejse til Edinburgh, som var udgangspunkt for vores 14 dages rundrejse i Skotland, Wales og England.
Vi havde valgt at betale for valg af sæder pga. ekstra benplads, hvilket medførte, at vi havde "Speedy boarding" og det var da meget rart, men ikke den helt store fordel, som man kunne forvente.
Vi føler, at vi fik fuld valuta, for hvad vi havde betalt for billetterne.
Eneste minus var ved ankomsten til Edinburgh, hvor vi kom til at vente næsten en time på vores bagage, til trods for at det var det eneste fly, der skulle komme bagage fra, i den hal (overdækket skur) som vi stod og ventede i.
Der var ikke meget service i de 2 medarbejdere, som stod i lufthavnens informations-skranke - de var mere optaget af skrabelodder...

Tak, Allan R