“2 ud af 3 flyrejser aflyst! ”
Anmeldelse af easyJet

Anmeldt 14. august 2017 fra mobile enheder

Den første afgang (8 personer fra Hamborg til Rom) vi skulle med var forsinket med ca. 2,5 time. Dette skete uden information om årsagen til dette.

Den næste afgang (6 personer fra Rom til Hamborg) blev aflyst ca. 1,5 time før afgang. easyJet var ikke i stand til at stille med et fly før 4 dage senere. Dette resulterede i, at selskabet måtte bruge 19 timer på at komme hjem med et andet selskab. Kritisabelt!

Sidst - men ikke mindst. Den sidste afgang (2 personer) fra Hamborg til Rom blev aflyst 15 dage før tid. easyJet var endnu engang ikke i stand til at stille med en ny afgang hvilket resulterede i at hjemturen blev væsentligt dyrere. Endnu engang kritisabelt!

Det kan ikke anbefales at rejse med easyJet!!!

Tak, MoHJ89
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for easyJet
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Vi skulle flyve kl. 18.30 og først kl. 18.15 kom der info om gate. Der var kaos i gaten og folk blev først lukket ud efter flyet skulle være lettet.
Vi fik INGEN informationer om forsinkelser hverken i terminalen eller en beklagelse i flyet.

I køen var der folk med MEGET store stykker håndbagage som de fik lov at medbringe mens vi blev "udset" til at aflevere vores bagage midt på landingsbanen. Intet af det vi havde med overskred de tilladte mål. Hvis personalet havde været kvalificerede havde de spottet den bagage der var for stor, så os der overholdt regler kunne have beholdt vores. Da vi ankom til Hamborg gik der 42 min inden vores sidste bagage kom. Vi rejser netop med lovlig håndbagage for at kunne kommer hurtigt ud af lufthavnen og det var helt uacceptabelt den langsomme behandling vi blev udsat for. I alt blev vi 1,5 time forsinket i forhold til planen fordi EasyJet er en flok amatører som ikke kan gennemføre en simpel flyvning på 1 time og 30 min for rejsende med lovlig bagage. Det tog 3 timer - dobbelt så lang tid. Det er uanstændigt og slet ikke acceptabelt.

Tak, Heidi J
Anmeldt 31. juli 2017

Noget af det værste jeg har oplevet, kan på igen måde anbefale at rejse med dette selvskab, det er alt ødelæggende for en god ferie.

• Mad og drikkevarer
    • Værdi for pengene
    • Indtjekning og boarding (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
1  Tak, ejjac
Anmeldt 23. juli 2017

2½ time forsinket ved afgang fra Catania. Kunne ikke lande i Hamburg, men blev omdirigeret til en lukket lufthavn i Rostock, hvor flyet landede 15 minutter efter midnat. I flyet fik vi at vide, at vi ville blive kørt i bus til Hamburg. Der var dog ingen busser i lufthavnen. Der var heller ingen repræsentanter for Easyjet og ingen kommunikation om, hvad der skulle ske.Det blev dog meddelt, at vi, hvis vi forlod lufthavnen, ikke kunne komme tilbage. Eneste forplejning var en flaske vand, en chokoladebar og en pose kartoffelchips. Det endte med, at vi (3-400 mennesker) sad i den lukkede og iskolde lufthavn i 9 timer. Ud på morgenen kom brandvæsnet med vand og tæpper. Easyjet hørte vi ikke noget til. Ingen tilbud om overnatning, ingen tilbud om mad, ingen tilbud til de mange små børn, ingen kommunikation overhovedet. Heller ingen kommunikation om mulighederne for kompensation og dækning af eventuelle udgifter. Vi havde virkelig indtrykket af, at Easyjet var helt ligeglade med de mange strandede passagerer. Jeg kan ikke anbefale at flyve med Easyjet. Jeg flyver i hvert fald aldrig med dem mere.

Tak, jsj995
Anmeldt 23. juli 2017

Vi har fløjet med EasyJet flere gange på "nemme" ture til forskellige steder i Europa (uden mellemlanding). Selvfølgelig er det et lavprisselskab; det ved man, når man bestiller - men der er alligevel meget stor forskel på, hvad man får for pengene.

Med EasyJet har vi altid mødt sødt og venligt personale, hvilket betyder, at man har større lyst til at flyve med dem igen.

Ulempen er, at flytiderne ofte er i ydertiderne; fordelen er til gengæld prisen. Man kan komme billigere med EasyJet til Paris og retur end t/r med DSB til Esbjerg.

• Mad og drikkevarer
Tak, Derejsende