“Delta - Igen!”
Anmeldelse af Delta Air Lines

Anmeldt 19. februar 2018

I november 2017 rejste jeg med Delta for første gang, og da jeg februar 2018 igen skulle "over dammen" var jeg ikke i tvivl, Delta skulle bruges igen - om muligt.
Det blev muligt, og igen oplevede jeg samme gode service som sidst, og frem for alt, samme gode og høje kvalitet på forplejningen.

Tak, SchwartzCPH

Anmeldt 18. februar 2018

Vi skulle rejse til West Palm Beach fra Aalborg og bookede gennem FDM-Travl. Dette selskab var det billigste og vi havde ikke prøvet det før. Hele vores rejseplan holdt efter lidt små justeringer fra vi bestilte til vi skulle rejse, ventetiderne var ikke længere end at man kunne nå at skifte fly, men ikke for lange. Lidt af glæden ved dette selskab forsvandt dog på hjemvejen da vores mad var frossen, også salaten. Personalet var venlige og kom med ny salat, som desværre også var frossen.

Tak, H-Leander
Anmeldt 3. februar 2018

Minneapolis lufthavn er vanskelig, når man skal have sin bagage gennem tolden og igen indchekket. Denne gang var der hjælp- en ældre mand (frivillig-tidligere lærer, hjalp med hvad vi skulle gøre og hvor vi skulle gå hen. Det var en service man lige havde indført.
Rejsen med Delta Flyet til Phoenix var OK, ikke noget særligt, vi skulle bare frem.
Servicen var god og stewardesserne var søde og hjælpsomme.
Der var gratis drikkevarer ombord, selv om der på billetten stod, at der ikke var servering.

Anmeldt 3. februar 2018

Flyet blev forsinket, så vi var nervøse for ikke at nå flyet til Amsterdam (vi havde ikke tænkt på tidsforskellen). Turen var god, den var som andre flyture.

Anmeldt 3. februar 2018

Vi rejste med Delta, her kunne andre selskaber lære noget!
Da vi kom ombord, blev der delt menukort ud. Dette kort fortalte, hvornår der var service - hvad man kunne vælge imellem, samt, at man kunne få drinks (og valgmuligheder) ved at spørge besætningen. Der var 3 serveringer. Ikke det sædlanlige flymad, men gode retter.
Sæderne var bredere end f.eks. KLM. Der var kun 8 sæder på tværs, hvor KLM har 10 sæder og ikke mindst, der var ca. 15 cm fra knæene til sædet foran - i KLM kan man næsten ikke have benene.
Rigtig godt af Delta, vi vælger også Delta næste gang, hvis det kan lade sig gøre.